Center Parcs

Center Parcs = puur genieten

Center Parcs ervaringen

5.6
630 ervaringen
Algemeen
5.5
Ligging van het park
6.6
Faciliteiten op het park
6.2
De accommodatie
5.2
Service
5.3
Eetgelegenheden
4.2
Kindvriendelijkheid
6.2

630 Ervaringen met Center Parcs

Christien Gilleir

Gebrek aan info bij voorbereiding

09 April 2021
5,0
Center Parcs De Vossemeren — We zijn er nog niet geraakt, maar proberen te weten te komen wat we aan gerief in de keuken mogen verwachten, dit blijkt onmogelijk. Ik ben van plan om lekker te koken en wil graag weten hoeveel pannen precies (en van welke soort) er ter beschikking zullen zijn, welk soort keukenmessen ik mag verwachten, en ook: wat de inhoud is van het "keukenpakket" dat aangekondigd wordt. Dit blijkt onmogelijk. Staat niet op de website, telefonisch contact met alle mogelijke nummers leidt me steeds opnieuw terug naar een mevrouw ergens in Nederland die van toeten nog blazen weet....

Smit

Oud huisje niet schoon

07 April 2021
4,0
Center Parcs De Kempervennen — Nooit meer naar Center Parcs slechte service !Huisje vorig jaar geboekt ging niet door ivm Corona
Heel lang moeten wachten voor dat we antwoord kregen hoe het geregeld ging worden omdat we niet met 3 gezinnen in het huisje mochten.
Toen waren de luxe huisjes al weg .Of we moesten flink bij betalen .
Terwel de huisjes minder kosten dan wij al hadden betaald .
Op het park zelf waren de kosten voor een activiteit flink aan de prijs terwijl het zwembad niet open was niks stond hier tegen over .
Dus boek niet want je moet alleen maar meer betalen.
Heel slecht alles .
Wij zijn helemaal niet tevreden over Center Parcs .

Ria de Groot

Was een mooi hotelappartement

07 April 2021
4,0
Center Parcs De Eemhof — De service van hotel is ver te zoeken, je krijgt een standaard ontbijt voor de deur waar niet gevraagd wordt wat je wil maar wat het makkelijkste is voor personeel. We kregen per persoon 1croissant hard broodje en pistolets. Daarbij verpakt jonge kaas en ham en dan was er of hagelslag of jam , pakje crackers en yoghurtje, oh ja het was Pasen dus gekookt ei erbij , sapje en pakje yoghurtdrank, maar misschien eet ik dit niet als ontbijt. En wil ik zelf kiezen. Heb hotel geboekt maar kamer en ontbijtkoek wordt niet schoongemaakt. Lege flessen blijven staan op de kamer en de laatste ochtend waren ze ons helemaal vergeten met het ontbijt. Contact gehad met centerparcs en je krijgt een bon aangeboden voor een volgend verblijf van 30euro. Geloof dat ze het niet helemaal snappen daar. Ga wel gewoon naar een hotel in het vervolg.

Alice Kouwen

Huisje was niet schoon, sauna èrg klein, wand van bad hing los, uitleg c uitleg,

25 March 2021
4,7
Center Parcs De Eemhof — Slecht weer. Wij kwamen voor de sauna, wat een enorme teleurstelling was.
Keuken bood weinig plaats voor onze eigen spullen. Pissebedden in de slaapkamer en meer........

Maria

Ronduit slecht

24 March 2021
1,6
Center Parcs De Eemhof — Korte samenvatting:
-120 euro die teruggestort zouden worden (is telefonisch en per mail beloofd door center parcs) ivm gesloten faciliteiten ivm Corona is vier maanden later ondanks rappel van mijn kant nooit teruggestort. 120 is bovendien veel te weinig voor een verblijf van 7 dagen met 5 personen. Als je een weekend verblijft, krijg je ook 120 euro.
-klantenservice niet te bereiken en onbeschoft
-huisje dat aangeboden werd, stonk naar urine, had bloed aan de muur, jam op de stoelen, afwasmachine stonk vreselijk, stof en stofdraden overal, dode muggen tegen muren, plafond, gordijnen etc, de vloer plakte en was vies bruinig, vaat is vies, vlekken op de lakens.
-andere huisjes precies dezelfde problemen! Maar een schoon huisje konden ze niet aanbieden. We moesten het ermee doen. Klacht konden we indienen, werd gezegd, maar daar wordt nu vier maanden later niets mee gedaan.
Foto’s voeg ik nog toe van de viezigheid

Johanna zutt

Heel fijn

18 March 2021
6,9
Center Parcs Port Zelande — We hebben genoten in het park.waren met zn tweeen maar hebben ondanks corona goed gehad.slecht weer maar daar kan niemand wat aan doen.

Anoniem

Absoluut niet boeken!!!!

17 March 2021
1,0
Center Parcs De Eemhof — Vanwege het coronavirus en overheidsmaatregelen is het niet mogelijk om met meer dan 2 huishoudens in een verblijf te zitten. Om deze reden al 2x moeten verzetten. Echter vraagt Centerparcs telkens meer geld omdat het geboekte verblijf zogenaamd in prijs is gestegen. Klantenservice is erg onvriendelijk en ongeduldig, werkt niet naar een oplossing toe en verwijst lekker makkelijk naar de website waar ik mijn klachten kwijt kan. Daarnaast gooit mevrouw de lijn er zomaar op.

kiko

schaamteloos geldgewin

17 March 2021
1,0
Center Parcs De Vossemeren — Wegens corona moesten we ons verblijf uitstellen. Schaamteloos blijven ze geld bijvragen. Intussen hebben we ons verblijf al twee keer moeten verplaatsen en telkens komt er een hoop geld bij. En als we annuleren moeten we sowieso 30 procent betalen. Wat een dieven!

Beverloo m

Perfect

09 March 2021
5,9
Center Parcs De Eemhof — Vip huisje perfect, schoon, alles aanwezig.
Bedden iets doorgezakt, en jammer dat er totaal niets open was en je daarvoor niet gecompenseerd wordt.
Volgend jaar nog eens over doen als carona voorbij is.

Claire

Vies oud huisje

02 March 2021
2,1
Center Parcs De Kempervennen — Huisje stonk enorm, hebben geurstokjes moeten kopen. Stapelbedden te kort voor pubers.
Borden en bestek erg vies.
Radiatoren erg vies.

Arjen Berkhout

HEERLIJK GENIETEN!

28 February 2021
8,8
Center Parcs De Eemhof — Een heerlijk weekend verbleven op Center Parcs De Eemhof.

Een echte aanrader!

Met mijn gezin verbleven in een luxe Marina suite (12 pers.). Heerlijke bedden, een sauna, een bubbelbad, stoomdouche, zonnedouche en een geweldige keuken voorzien van alle gemakken.

Heerlijk wandelen, een mooi uitzicht en ondanks dat het Coronatijd is voor de kinderen genoeg te doen.

JH Kreijkes

Vieze cottage VIP

01 February 2021
4,3
Center Parcs Port Zelande — Vreselijk vies huisje: borden stonden vies in de kast, leuning gaf bruin af (lekker coronaproof), haren in beddengoed, bloed op de muurtjes van de veel te kleine toilet ruimte. 1 x kregen we i.p.v. de verse broodjes zelfs een zak fabrieksbollen. Van onder de bedden stofzuigen hebben ze denk ik nog nooit gehoord. Wat een stofnest. De matrassen waten oud (diepe kuil erin). Sommige lichten werkten niet. Echt VIP maar niet heus ...

Maas

Gedateerde ouwe meuk

31 January 2021
2,3
Center Parcs Port Zelande — Vip cottage gehuurd. Regendouche waarbij je moest zoeken naar een paar druppels water en de druppels die er vielen kon je met een trekker t putje in trekken. Kraan met een lampje dat het water over je kleren spoelt en amper wegloopt. Slaapkamer kon de deur amper van open en stoot je hoofd aan het veel te schuine dak. Gedateerd interieur met een open haard waar geen warmte vanaf komt en waarin je alleen “hun” dure blokken in mag stoken. Sauna bleek een een kindersauna te zijn waar je amper in komt en infra rood waar je zat te rillen van de kou. Broodjesservice wil zeggen. Oude broodjes die in een oude buggy bij de deur, die ze vergeten af te sluiten en dus zeiknat zijn. Terras vol met zwanenkak en wil je iets bakken op het “kookeiland” zit je vloer onder t vet van de afzuigkap die t niet goed doet. Wil je naar t toilet? Die is zo klein dat je onder de 10 jaar moet zijn omdat je anders vast zit. Los van dat je binnen op een tuinset moet zitten, bouwlampen voor de sfeer en dat je s avonds van het verwarmingssysteem rechtop in je tuinset zit, hebben we niet geklaagd, stel je voor dat je een tegoedbon krijgt en nog een keer terug moet. Nooit meer in deze achterhaalde, troosteloze bende.

Anouk

Boeking is geannuleerd

20 January 2021
1,0
Center Parcs Park Zandvoort — BOEK NIET! In november, toen de situatie het nog toe liet, hebben wij een premium cottage geboekt bij Center Parcs. Van te voren gebeld met de klantenservice hoe het geregeld wordt wanneer de maatregelen het in februari niet toelaten om in het huisje te kunnen. Dit zou geen enkel probleem worden, dan zouden we een nieuwe datum mogen uitkiezen en kosteloos om kunnen boeken voor hetzelfde bedrag OF een voucher krijgen maar dan zit een bij betaling tegen die tijd er wel in. Helaas is het geannuleerd en gaf de nette klantenservice medewerkster aan dat we even een nieuwe datum moesten bespreken dan zou ze het meteen voor ons in orde maken. Een week later wisten wij wanneer het kon (ook gezien het werk) en belde ik om dit door te geven. Echter gaf deze mevrouw op een onvriendelijke en ijskoude manier aan dat de cottage die wij hadden niet beschikbaar was tot aan mei. Nouja.. dat is niet anders dan wordt het mei zei ik. Waarop ze antwoordde dan wordt het nog 700€. Ik reageerde uiteraard met de vraag of ze de situatie wel goed begreep maar die begreep ze want april en mei zijn gewone duurdere maanden. Ze kon ons wel een minder luxe cottage aanbieden maar dan kwamen de kosten voor het bedlinnen is en de schoonmaak kosten (althans alles wat bij premium inbegrepen is) er nog wel overheen. Uiteraard heb ik haar laten weten wat een belachelijk slechte service dit is, maar een excuus of iets dergelijks kwam er al niet vanaf. Ik laat het hier in ieder geval niet bij zitten en hoop op een eerlijke, afgesproken oplossing. Maar voor iedereen die vooruit wil boeken. Doe het niet, zonde van je tijd en je geld!

A van Deel

Teleurstellende service

05 January 2021
1,0
Center Parcs Het Heijderbos — In november hadden wij een verblijf geboekt bij Center Parcs Heijderbos. Ivm de aangescherpte maatregels kon onze vaakntie niet doorgaan zoals Centerparcs ons had voorgeschreven. Bij annulering werd ons verteld dat wij ons geld terug zouden krijgen. Vervolgens krijgen wij een voucher. Na meerdere malen contact te hebben gehad met de klantenservice van Centerparcs werden wij door verwezen naar Pierre&Vacances. Helaas een hele slechte ervaring met Pierre&Vacances. Wij hebben op donderdag 24-12-2020 contact gezocht met Pierre&Vacances ivm met de corona maatregelen en onze geannuleerde vakantie. Meerdere keren werden wij in de wacht gezet en werd de verbinding verbroken. Ook konden de medewerkers van de klantenservice onze vraag niet beantwoorden. Wij vroegen of wij een leidinggevende konden spreken maar dit was niet mogelijk en dan werd de verbinding verbroken. Na de 5e keer bellen werd ons verteld dat er notities van deze voorvallen waren gemaakt en dat er intern overlegd zou worden. Pierre&Vacances zou contact met ons opnemen. Het is nu 04-01-2021, we zijn dus bijna 2 weken verder en nog steeds geen enkel bericht gehad van Pierre&Vacances. Ik ben zwaar teleurgesteld dat er zo met klanten wordt omgegaan.

Een diep teleurgestelde klant!

Deel jouw parkervaring

Ben jij in een vakantiepark van Center Parcs geweest? Deel jouw ervaring!

Plaats beoordeling

De reviews van Center Parcs zijn gemaakt door Parkvakanties bezoekers, gebaseerd op hun ervaringen tijdens een vakantie in een huisje of bungalow van Center Parcs.