Prijs kwaliteit verhouding is totaal niet meer in verhouding
13 October 2024
Center Parcs De Kempervennen
—
Nadat wij van de zomer op het Heijderbos al merkte dat de prijs in verhouding tot de kwaliteit van het eten achteruit is gegaan de afgelopen jaren hebben we een nieuwe poging gedaan op de Kempervennen. Bij aankomst hebben we wat gegeten bij het Market café. Ten eerste is de kaart erg sober.
Als je dan iets gekozen hebt, dan schrik je van de prijs, maar dan ga je overstag maar verwacht je wel kwaliteit. Dat laatste was om te huilen. We kregen een uitsmijter uitgeserveerd waar je weinig aan kan verpesten zeg maar. Het brood was niet vers, de ham was ver te zoeken en er lag wat sla (of wat daar voor door moest gaan) aan de zijkant van het bord. De sla was verlept, rook zuur en kon echt niet. Nou dan maar een keer een manager aanspreken en laten zien wat gasten wordt geserveerd en waar goed voor is betaald. Helaas die was niet aanwezig. Er kwam een jongedame naar ons toe die meteen aangaf dat zij niet de manager was, maar er wel het langst van iedereen liep. We hebben haar laten zien wat er op ons bord lag. Ze gaf direct aan dat dit niet kon. In alle eerlijkheid gaf ze aan dat ze vaker iets de keuken heeft zien uitgaan wat eigenlijk niet kon. We hoorde dit met verbazing aan. We wilde dit meisje hier verder niet op aanspreken. Ze bood haar excuses aan en ging eea aankaarten bij de manager. Helaas hebben wij geen vertrouwen in de opvolging van de manager. Na onze ervaring op het Heijderbos hebben wij de moeite genomen om de operationeel manager van Albron (uitbater van de catering op Center Parks) een mailtje te sturen. Antwoord hebben we gekregen, maar de inhoud was niets meer dan een nietszeggend antwoord. Dus dat met onze laatste ervaring echts iets gedaan wordt, wij betwijfelen het. Maar beste Albron als jullie niets aan de kwaliteit doen, doe dan iets aan de prijzen. Want 13 bitterballen voor 14 euro, ik weet het niet……