Totaal GEEN SERVICE bij telefoongesprekken of antwoord op mail
05 October 2017
Center Parcs Park Zandvoort
—
Het park is goed, we gaan er al 17 jaar heen, maar de service.
Op het park is mijn telefoon van de daar staande picknicktafel afgevallen, glas kapot.
Ik mijn reisverzekering gebeld nadat mijn scherm het niet meer deed, 'ja kan gerepareerd worden als je een bewijs heb dat je op het park was'.
Nu al sinds juni 2017 bezig met het opvragen van een bewijs. 5x langer als 45 minuten aan de telefoon gehangen, zonder enig antwoord van een medewerker, maar moest wel iedere keer 1 euro betalen.
Uiteindelijk iemand aan de telefoon gekregen, moest ik mailen naar guestrelations, geen reactie terwijl er staat "Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en hebben het ticketnummer[] gegeven. Uw e-mail wordt in behandeling genomen waarna u een persoonlijke reactie ontvangt." --> Nooit ontvangen.
Nu heb ik nog steeds GEEN bewijs maar wel kosten voor het vervangen van mijn scherm en later batterij door de val. SLECHTE SERVICE!!!!
Neem toch eens contact op Center Parcs....