EuroParcs

Resorts op A-locaties in Nederland én daarbuiten

EuroParcs ervaringen

4.7
259 ervaringen
Algemeen
4.7
Ligging van het park
6.1
Faciliteiten op het park
4.8
De accommodatie
4.6
Service
4.3
Eetgelegenheden
3.2
Kindvriendelijkheid
5.2

259 Ervaringen met EuroParcs

Willemijn

Deceptie op de Veluwe

07 June 2021
5,2
EuroParcs Beekbergen — Wat keken wij ontzettend uit naar ons nachtje weg. We hadden juist voor deze plek gekozen omdat het er luxe uitzag en er een hottub was. We wisten op voorhand wel dat we die niet voor onszelf hadden en dat die gedeeld moest worden, prima. De aanwezigheid van de hottub had voor ons de doorslag gegeven om niet voor een ander huisje op een ander park te gaan, maar van deze luxe te gaan genieten.
Onze pret werd al snel bedorven. Bij het inchecken werd ons verteld dat voor het gebruik van de hottub er wel de benodigdheden nog bij gekocht moesten worden, gelukkig kon dat in het winkeltje.
Met een zak hout, aanmaakblokjes, lucifer en aanmaakhout in onze armen slenterden we naar de kassa. Wat bleek? 1 zak hout kost 7 euro en je zou toch minstens 4 zakken nodig hebben om de hottub werkend te krijgen. En dat werkend krijgen zou alleen lukken als je het ook echt volgens de juiste manier zou doen. Gekkenwerk! Al een behoorlijk bedrag betaald voor de nacht en daar zat dit dus nog niet eens bij in? Belachelijk. We keken elkaar aan en besloten zonder ons hottub avontuur de dag en nacht door te brengen.
Eenmaal aangekomen in het mooie uitziende TinyHouse bleek dat er naast 3 kleine tubes (shampoo, douchegel en lotion) verder niets aanwezig was. Wel een koffiezetapparaat, maar geen koffie. Wel een Senseo, maar geen pads. We waren enigszins verbijsterd toen we na het doorzoeken van de keuken daadwerkelijk geen koffie vonden. Gelukkig mochten we weer uit eten! Na een pasta en een pizza naar binnen gewerkt te hebben, keken we uit naar ons avondje. Deze werd helaas flink verstoord door een club jonge dames met luide muziek, dansmoves en lekkere drankjes.
De oordoppen, die we gelukkig zelf meebrachten, werden door ons goed gebruikt.
Al met al is het ons enorm tegengevallen. Dat we een flinke prijs betaalden (250,00) voor 1 nachtje weg en daadwerkelijk geen enkel extraatje.
Niet gaan. Niet doen. Deceptie.

Jack

Je bent geen klant maar een verdienmodel

05 June 2021
1,0
Resort Poort van Zeeland — Ze adverteren met leugens en als je er eenmaal bent begint de ellende.

Eerst kregen wij een Chalet toegewezen waar wij niet voor betaald hadden zo miste er een boxspring en was er geen vriezer aanwezig.
Na een gedoe konden we dan toch een ander chalet krijgen wat wel zou hebben waarvoor we betaald hadden. Wel weer een hele ochtend verpest met verhuizen. Compensatie kregen we niet.

Volgende Chalet is ook vreselijk..
Overdag is het boven de 30 graden binnen. Parks oplossing is voor 20,- per dag een airco kopen. Dat is geen oplossing maar je klanten naaien. Boxsprings zijn geen boxsprings! Wat je krijgt zijn een stel blokken met daarop een keihard dik matras. We doen savonds bijna geen oog dicht en krijgen mss 3 uurtjes slaap per nacht. Ik slik nu iedere avond pijnmedicatie tegen de rugklachten.

Ze zouden het gemaaide gras verwijderen maar ook daar heb ik 4 keer om moeten klagen voordat men in actie kwam. Datr terwijl ik meerdere malen heb aangegeven dat mijn vriendin hooikoorts heeft. Het interesseert ze niet tot weinig. Personeel is jong en blijft vriendelijk maar is amper opgeleid en weet totaal niet wat klantbinding betekend.

Er was geen parasol aanwezig, nee daarvoor moest 50,- aan borg betaald worden. De parasol die we ontvingen bleek stuk. Na klagen kregen we een nieuwe die ranzig is vol met smerige plekken en dooie insecten. Schandalig!

Op dit moment heerst er een enorme rupsenplaag rondom het park en naar het strand. Je zou denken dat het resort hun gasten daarvoor waarschuwt maar uiteraard zul je ze daar niet over horen. Vervolgens zie je mensen in het resort krabben van de jeuk,

Wij komen hier NOOIT meer terug en zullen iedereen afraden bij Poort van Zeeland een booking te doen.

Jane

Slechte service en wisselend in argumenten

20 May 2021
2,7
Resort Poort van Zeeland — Wegens omstandigheden mailde wij naar EuroParcs dat wij onze reservering willen annuleren. Tot onze grote verbazing kregen we een mail dat we 90% van de reservering alsnog moesten betalen. Om deze reden gebeld waarop we erg onvriendelijk te woord gestaan zijn. De mevrouw in kwestie was erg brutaal en totaal niet vriendelijk. Had totaal geen inlevingsvermogen of iets in die richting. Hierna nog een aantal keer gebeld. Bij iedereen krijg je een ander antwoord. Bij de 1 mag je het wel verzetten en bij de ander niet. Bij de 1 mag je het een weekend opschuiven en bij de ander 3. Erg wisselend in de argumenten en regels hierin. Gezien het dus niet verplaatst kan worden laten wij de reservering staan en zien we wel of we nog 1 nachtje kunnen als de omstandigheden dit toelaten. Ook dit vinden ze dan nog vreemd. Ook al kunnen wij niet gaan, deze organisatie gunnen wij niet 90% van het bedrag doordat je annuleert vanuit ons, om het huisje vervolgens nog een keer voor 100% te kunnen verhuren!

Daphne

Nooit meer Europarcs voor ons

17 May 2021
1,1
Resort De Rijp — Vies huisje en niks werkt. Koelkast koelde niet en werd zelfs warm (deur sluit niet goed dus het lampje dat continu brande was loeiheet). Vaatwasser werkte niet. Bij aankomst ontbraken 4 kussens. We moesten hier 2x achteraan want het werd niet geregeld. Ontzettend stoffig. Iedereen was aan het snotteren hierdoor.
3 pannen voor een 10 pers huisje.

Er was geen afstandsbediening. Buiten was een stoel kapot. Op de gordijnen zaten bruine vlekken. Niet genoeg parkeerplaatsen aan het begin van het park.

Toen we weg wilden en vroegen of een auto mocht in rijden om in te laden (we waren met 10 personen) werden we zo asociaal behandeld. We hadden maar een extra pas moeten regelen. Hij hing de telefoon gewoon op. Toen ik aangaf dat ik een klacht zou indienen vertelde hij dat ik maar beter op mijn tellen moest letten.

Nooit meer voor ons!

Jane

Meest slechte service ooit

14 May 2021
1,0
Resort Poort van Zeeland — Wegens omstandigheden mailde wij naar EuroParcs dat wij onze reservering willen annuleren. Tot onze grote verbazing kregen we een mail dat we 90% van de reservering alsnog moesten betalen. Om deze reden gebeld waarop we erg onvriendelijk te woord gestaan zijn. De mevrouw in kwestie was erg brutaal en totaal niet vriendelijk. Had totaal geen inlevingsvermogen of iets in die richting. Belachelijk hoe ze hier met mensen omgaan. 1e keer dat we een boeking hebben gedaan maar ook direct de laatste keer!!

Markie

Lawaai

13 May 2021
5,3
Resort Veluwemeer — Medewerker ging eerst 3 uur lang met een hard geluid makend aparaat de straatje schoon maken vroeg in de ochtend, belachelijk echt niet goed, daarna om 1 uur 30 midden dat we dit huisje boeken en iemand aan tafeltje buiten zit gaat ie opeens grasmaaien met t lawaai van een straalmotor

Rene Bakker

Rustig en mooi gelegen park, prachtige fraai ingerichte woning, in een woord TOP

10 May 2021
7,9
Resort De Achterhoek — Omgeving geweldig voor fietsers en wandelaars, vanuit het park de bossen in. Wij hebben nooit eerder zo’n compleet en fraai ingerichte woning gezien.
Een aanrader. Een park voor elk wat wils van eenvoudig tot luxe woningen.
Wij komen zeker terug in huisje Hackfort 4 (boerderij) nummer 95

E. Lingg

Midweek Biddinghuizen. Meivakantie 2021

08 May 2021
6,7
EuroParcs Zuiderzee — Het huis voor 12 pers. leuk opgezet. nr. 138.
Het huis was absoluut verre van schoon. De afvoer van de douche zat vol prut. Zo smerig.
Kauwgom ingetrapt op vloerkleed en laminaat. De bank vol vlekken met smoezelige kussens.
‘n Raam aan de buitenkant erg smerig met prut.
Verwarming valt niet te regelen, waardoor het erg warm was binnen.
Goede matrassen.

Niek de Klerk

Voor kampeerders volledig ongeschikt

07 May 2021
3,3
EuroParcs Marina Strandbad — De kampeerplaats zoals op de site bestond niet meer en werd verbouwd naar huisjes. De plek die we kregen was een geïmproviseerd veldje met nauwelijks voorzieningen. WIFI werkte niet goed en direct naast het veldje reden vrachtauto's af en aan met zand wat heel veel stof gaf. De prijzen in het winkeltje en afhaal waren idioot hoog. Klacht ingediend en tot op heden nog niets van gehoord.

Judith

Parc mooi maar incompleet huisje

05 May 2021
5,9
Resort Poort van Amsterdam — Het park ligt mooi en er wordt moeite gedaan voor de gasten. Met huidige Corona maatregelen is het mogelijk eten te bestellen en men bezorgt bij je huisje. De pizza's waren erg lekker.
Helaas is het huisje niet compleet. Vervelend dat er geen snijplank is of vergiet (pasta is het meest voor de hand liggend gerecht om zelf snel te maken in een vakantiepark.)
3 Bezems maar geen blik en veger in het huisje !
Verder een mooie keuken maar alle kastjes zitten vol serviesgoed ed. Geen ruimte om je eigen producten op te bergen. Met wat stapelen etc lukt het redelijk maar het huisje is groot genoeg voor een extra keukenkast (je)
Verder is de woonkamer wat kaal en zou meer kunst aan de muur de boel opleuken.

Marco Budding

Gezellige vakantie gehad. Mooi park

28 April 2021
8,2
Resort Poort van Amsterdam — Mooi en net vakantiepark, mooi aangelegd.

Inge

Europarcs Zuiderzee, wat een ellende

27 April 2021
1,6
EuroParcs Zuiderzee — Hier ging helemaal niets goed. Ondanks diverse keren contact te hebben gehad met het park bleek de reservering niet bekend. Na 2 uren wachten werd ons een slecht alternatief aangeboden en het was dat nemen of naar huis. Na hoop gebel tussen Zuiderzee, wij en Social deal, 4 uur verder maar zonder oplossing ( er waren wel leegstaande huisjes maar die waren wat duurder en mochten we niet). In die 4 uren wachten regende het klachten van nieuw aangekomen mensen. Foto's die niet klopten met werkelijkheid tot zelfs ontbrekende bedden en slaapkamer. Zijn nu weer thuis. Op Koningsdag niemand te bereiken. Snipperdagen opgenomen en net als vorig jaar weer geen vakantie ( toen niet op vakantie geweest)ondanks nu gehoopt uiteindelijk met kater gisteren om 20.15 uur thuis. Allemaal niet geslapen. Wat een verschrikkelijke situatie. En dat met een autist die dit helemaal niet kan verkroppen. Wat een drama/ ellende.

C janse

jammer dat we naast werklui een chalet kregen

23 April 2021
6,0
EuroParcs Zuiderzee — iedere morgen werd onder ons raam de werkbus gestart om half zeven, zelfs 1 keer om half 5. vervolgens gingen ze gezellig onder ons raam koffie drinken en bijpraten. Dus iedere morgen vroeg wakker. Had ik ook wel thuis kunnen blijven. En lieve mensen betaal geen borg. Ik heb na vele telefoontjes eindelijk de borg terug na 4 weken. Het lijkt of ze het bewust doen. Dat je het maar vergeet. Het is een mooi park, maar ik ga hier niet meer naar toe. Jammer.

Rien v Zuilekom

Voor het geld € 1400,- geen waar voor je geld

04 April 2021
5,0
Resort De Rijp — Park op zich ok , maar vorig jaar moeten annuleren ivm corona. Nu 30% duurder. Lekker zo een voucher. Huis niet goed schoongemaakt, gebrekkige stoelen, onvolledig inventaris voor 8 man 3 pannen. En geen koekepan. We hadden een niet roken huis, maar de rooklucht hing in het huis en de brandgaten zaten in de bank en op de tafels.

Jason Beeren

Vieze chalets ontzettend veel gebreken en oplichters

02 April 2021
2,0
Resort De Achterhoek — 1.Alle muren zitten onder hele vieze vlekken vooral de muur naast de bedden.
2.De twee stoelen in het zithoekgedeelte zijn helemaal afgesleten en uitgeleefd dit is ook zichtbaar op de bijgevoegde foto’s het nep leer laat los als je op de stoel zit en zorg voor jeuk en een geïrriteerde huis
3.De chalet heeft een eigen wifi punt waarvan het internet zo ontzettend langzaam is dat het amper te doen is om een netflix of youtube filmpje te bekijken zonder continu gestotter en foutmeldingen
4.De verwarming werkte de helft van de tijd niet ook is de chalet amper tot niet geïsoleerd waardoor het soms 15graden werd (foto’s van de foutcodes op de CV ketel bijgevoegd.
5.Het dak van de badkamer is lek waarschijnlijk al erg lang want het plafon van gipsplaten was aan het doorzakken ook kwamen er vieze bruine druppels uit het dak die op je vallen als je onder de douche staat Foto’s bijgevoegd.
6.De badkamer zit vol kalkvlekken en er zit zwarte schimmel op het plafon van de badkamer
7.Het water van de douche was vaak lauw en soms ontzettend heet geen lekkere temperatuur ertussenin dit komt waarschijnlijk doordat de thermostaatkraan helemaal verkalkt is van binnen en dit waarschijnlijk de goedkoopste kraan is die zij konden vinden.
8.Er zaten ontzettend vieze gele vlekken op de kussens en dekens van het bed
9.De pannen zijn helemaal afgesleten en ontzettend ranzig de anti aanbak laag was bijna compleet verdwenen dit is kankerverwekkend
10.De buitendeuren gaan erg moeilijk op slot hier is veel kracht voor nodig.
11.De keuken is van zeer goedkoop materiaal gemaakt waardoor de keukenkastjes erg uitgeleefd oogde
12.Op de website van Europarcs is te lezen dat er momenteel veel gebouwd word op ressort de achterhoek en dat je hier als last geen tot weinig hinder van ondervind dit is ook een leugen je hoort continu grote voertuigen op en aan reiden en hoort duidelijk de hele dag door dat zij aan het bouwen zijn

Deel jouw parkervaring

Ben jij in een vakantiepark van EuroParcs geweest? Deel jouw ervaring!

Plaats beoordeling

De reviews van EuroParcs zijn gemaakt door Parkvakanties bezoekers, gebaseerd op hun ervaringen tijdens een vakantie in een huisje of bungalow van EuroParcs.