EuroParcs

Resorts op A-locaties in Nederland én daarbuiten

EuroParcs ervaringen

4.7
235 ervaringen
Algemeen
4.7
Ligging van het park
6.1
Faciliteiten op het park
4.8
De accommodatie
4.7
Service
4.3
Eetgelegenheden
3.3
Kindvriendelijkheid
5.1

235 Ervaringen met EuroParcs

Anoniem

Nooit meer

10 August 2020
4,0
Resort Brunssummerheide — Begon al lekker verkeerde huisje en de bedden waren ook al niet opgemaakt.
Uiteindelijk wel het goede huisje gekregen
Maar daar was alles zo vies niet normaal goor gewoon. Gemeld ze zouden komen helaas niemand geweest. Zelf de badkamer en wc gedaan en deel in de afwasmachine gezet zelfs dat was vies De pannen konden we niet gebruiken zo erg. Onder het bed en op de vloer lag een stof laag. De douchekop was vies.
Volgende dag gebeld en kwamen ze s’middags alles schoonmaken. Nou de badkamer werd gedaan en de vloer.
Dus koken zat er niet in alle kopjes die ik schoon had op een theedoek op het aanrecht gezet. Want de kastjes waren echt vies
We hebben er zelf iets van gemaakt maar echt nooit meer Wat erg jammer is want het was een hoop geld

Jonneke

Slecht restaurant

09 August 2020
4,3
Resort Poort van Amsterdam — Bestelling duurde erg lang, werd in etappes gebracht, 1,5 uur moeten wachten op een toasti

Toiletten erg smerig, mij zie je daar niet meer

Ilse

Slechte service

17 July 2020
2,3
Resort Brunssummerheide — Let op: Dit gaat over de service van klantcontact (Niet Brunsummerheide zelf)!

Ik was van plan een midweek te boeken. Toen ik na het invullen van de criteria een lijst met resultaten tevoorschijn zag komen, zag ik al snel de Brunsummerheide. In de lijst stond de accommodatie voor €111. Uiteraard verwacht je dan dat daar kosten overheen komen, zoals schoonmaakkosten enzovoorts. Echter, wanneer je de link aanklikt, wordt de prijs op miraculeuze wijze ineens verhoogd naar €206. Daar komen alsnog extra kosten overheen. Ik was toch nieuwsgierig naar de werkelijke prijs en heb Europarcs gebeld. De medewerkster die ik trof, vertelde dat ze niet wist waar dat vandaan kwam en moest even overleggen met een collega. Eenmaal terug in het gesprek gaf ze aan dat ze er niet uit kwamen en dat ik binnen 24 uur zou worden teruggebeld, omdat ze iets meer onderzoektijd nodig hadden. Prima! Echter ben ik nooit binnen 24 uur teruggebeld. Überhaupt niet. Na een week besloot ik dan maar een e-mail te sturen. De reactie daarop hield in dat ik bericht terug zou krijgen voor het einde van de week en als dat niet zou gebeuren, moest ik zelf even terugbellen. Werkelijk? Dat vindt Europarcs dan de juiste oplossing, dat ik weer zelf initiatief moet nemen? Eind van de week aangebroken. Uiteraard nog steeds geen bericht ontvangen. Eenmaal weer aan de lijn met een medewerker komt het er op neer dat nu opeens de extra kosten bij de prijs in worden berekend, terwijl deze ook al extra worden berekend in de zichtbare berekening op de website en bij de andere accommodaties is dat ineens niet van toepassing. Je betaalt dus dubbel schoonmaakkosten e.d.? De berekening is niet goed uit te leggen door de medewerksters. Waar betaal je dan voor en waarom word ik misleid door een prijs van €111? Erg jammer hoe Europarcs dit heeft opgepakt. Of eigenlijk, hoe Europarcs dit NIET heeft opgepakt.

Ontevreden bezoeker

Verschrikkelijk park

09 July 2020
1,0
Resort Limburg — Dit park is echt geen aanrader. Waar te beginnen... Huisje is smerig bij aankomst, poetsen is amper gebeurd wel overvloedig met parfum gespoten. In de badkamer liggen de haren van de vorige mensen nog en de kauwgom zit nog in de vuilnisbak. Op dag 2 werkt de tv niet meer. Als je dan na een daguitstap bij de receptie wilt melden, is deze al gesloten. Moet maar naar een nummer bellen. Dan hoor je dat het een algemeen probleem op het park is en de tv's verouderd zijn. Dus als je niet meldt, laten ze je zonder tv zitten. Op dag 3 moet je plots reserveren voor het zwembad. Is er geen plaats meer. Maar na een hevige discussie mag je toch zwemmen om te ontdekken dat je maar met 5 in het zwembad zit. Ouders mogen zogezegd niet mee in het zwembad met hun kind, dat 1,5 is en nog niet kan zwemmen! De tuin aan het huisje is vreselijk. Onkruid staat hoog, ligt afval in en staat een parasolvoet die klaar is voor de schroothoop. Het hele verblijf geen enkele volwassenen gezien, kreeg enkel jonge vakantiewerkers te zien. Zelfs na mijn klacht, geen volwassen gezien. Dus geen aanrader!!!

Bvdb

Het wordt steeds slechte

07 July 2020
5,3
EuroParcs Zuiderzee — Zwemmen maak nu afspraak voor volgend jaar wand anders kom je er niet meer in .
Ga je dit jaar nog op vakantie veel geluk met je kinderen
Geef je nu vast op voor de dingen die je wil doen op het park
Internet bagger

Mevr J.H.

Matig, luxe chalet noem ik niet luxe

20 June 2020
3,7
EuroParcs Maasduinen — Redelijk park, wel een goed restaurant erbij: Sophia, met een gezellig buitenterras.
We hadden een luxe chalet, ik vond het standaard.
Een simpel tuinset, slechte zachte hoofdkussens waar ik over gemaild heb maar niks meer van gehoord.
Matrassen waren goed.
Schoonmaak middelmatig, geen supermarktje op park,
Veel mensen wonen daar in een chalet. Sommige vertrekken dan al rond 05.30 uur naar hun werk. Dichtslaande autodeuren en startende auto naast je slaapkamer elke ochtend.
Wij zaten in chalet 16, daarnaast buren die er wonen met een erg drukke dochter die heel de tijd gilde en dramde.
Ik kon daardoor niet een boek lezen op mn terras. Zonde van mn vakantieweekje.
Servies en pannen voldoende, de handleiding vaatwasser klopt niet.
Filmnet is fijn en de WiFi is goed.
Al met al niet voor herhaling vatbaar voor ons en achteraf bezien 620 euro voor een week was het het vele geld niet waard.

Gerrie

Buiten schoolvakanties weinig te beleven op het park zelf

18 June 2020
4,7
EuroParcs Bad Hoophuizen — Wij verblijven momenteel in hulst cube 33 Huis zit vol met spinnen Kapot bed Gordijnen hangen nog met 1 haak vast. Zijn kapot. Geen horren maar wel heeeeeel veel muggen en ander ongedierte waardoor je de ramen liever niet open zet. Als het zonnetje schijnt wordt het er erg warm. Geen airco. Kapot 2-persoonsbed. Wij verblijven hier nu na de coronatijd. Maar pas op! Dit huisje is absoluut niet schoongemaakt en voldoet ook echt niet aan de regels die ertoe leiden dat je bang bent hier iets op te lopen. Na klachten doen ze het af met een ontbijtje dat je in de supermarkt mag halen. Daarna hoor of zie je noemand meer en mag je niet klagen. Ze nemen niet eens de moeite om te komen kijken. Wij komen hier niet meer heeeeel jammer.

Wilma Winters

Slechte service

13 June 2020
3,2
EuroParcs Zuiderzee — De service is slecht, kinderbed die pas vrijdag avond om 20:00 geleverd word naar 20x bellen een kinderstoel die niet voorradig is terwijl dit toegezegd is, 3x een half uur in de rij bij de receptie omdat wij een ander huisje geboekt hadden vis corendon en daar andere foto’s op stonden als waar wij nu in zitten. Eindstand van vrijdag tot zondag weg en het enige wat je aan het doen bent is de boel regelen en sta je met lege handen

Wilma Winters

Slechte service

13 June 2020
3,2
EuroParcs Zuiderzee — De service is slecht, kinderbed die pas vrijdag avond om 20:00 geleverd word naar 20x bellen een kinderstoel die niet voorradig is terwijl dit toegezegd is, 3x een half uur in de rij bij de receptie omdat wij een ander huisje geboekt hadden vis corendon en daar andere foto’s op stonden als waar wij nu in zitten. Eindstand van vrijdag tot zondag weg en het enige wat je aan het doen bent is de boel regelen en sta je met lege handen

Sjaak Jansen

Niets te doen, wel mooi park.

02 June 2020
2,7
Resort Brunssummerheide — Receptie is slechts op maandag en vrijdag open. 3 x gebeld voor kapot slot niemand gekomen. Huisje erg smerig zelf veel moeten schoonmaken. Gaan ook nooit meer.

Peter de Brie

Gevaarlijke honden

30 May 2020
5,5
Resort Reestervallei — Mijn hond werd in “onze” tuin aangevallen door een agressieve hond . De eigenaren van die hond staan erbij te lachen en de receptie doet niets. Niet een park waar je een Service hond of een vriendelijke hond naar toe zou brengen.

S. Vis

Heerlijk

28 April 2020
9,3
Resort Reestervallei — Heerlijke week gehad, mooi en rustig park. Veel kunnen wandelen en supermarkten zijn niet ver weg. Aanrader

F Janssen

Zeer slechte ervaring in Europarcs Limburg Susteren

04 January 2020
3,5
Resort Limburg — Service heel erg slecht. Aankomst enkele minuten voor 15 uur. Werd niet geholpen met inchecken tot 15 uur. Zeer onvriendelijke mensen bij receptie bij reguliere vragen. Kinderbed bijgesteld, eerst niet geleverd. Daarna bedje dat kapot en vies was. Huis kostte 2000 euro voor midweek. Was vies, meubilair deels kapot en niet schoon. Absolute afrader dit park.

Wiljenietweten

Een bak ellende! Niet gaan!

01 January 2020
1,0
EuroParcs Zuiderzee — Tja positive dingen zijn er niet dus hier een lijst met negatieve dingen. En we praten hier over hoogseizoen(nu)

- slechte klantenservice
- bijna alles is kapot of werkt slecht
- huisjes veelste klein
- zeer zeker niet kindvriendelijk, overal losse draden met 230v op het park en meeste speeltoestellen zijn weggehaald.
- zwaaar personeelstekort en dus on beheersbare sfeer
- bowlingbaan kapot
- zwembad koud
- zwembad kluisjes kapot
- eetgelegenheden gesloten of onderbemand
- zwembad een bouwval
- voor de prijs zit je 100x beter bij CenterParcs 20min terug
- supermarkt/Spar gesloten dus je WC papier en eten 15min rijden buiten het park
- slagbomen 9 vd 10 in storing
-zwembad veelste veel gloor in
- Cafe op park gesloten
- nacht club op park gesloten
- service is zwaaar beneden pijl
- niks is af, zelfs de dierentuintje niet.

En ga zo maar door!

Fijne vakantie hoor...

Sofie

Badkamer beschimmeld

02 November 2019
4,2
Resort Brunssummerheide — Badkamer beschimmeld. Vies!
Geen oplossing gekregen!!!
Wij gaan niet meer terug.

Deel jouw parkervaring

Ben jij in een vakantiepark van EuroParcs geweest? Deel jouw ervaring!

Plaats beoordeling

De reviews van EuroParcs zijn gemaakt door Parkvakanties bezoekers, gebaseerd op hun ervaringen tijdens een vakantie in een huisje of bungalow van EuroParcs.