EuroParcs

Resorts op A-locaties in Nederland én daarbuiten

EuroParcs ervaringen

4.7
259 ervaringen
Algemeen
4.7
Ligging van het park
6.1
Faciliteiten op het park
4.8
De accommodatie
4.6
Service
4.3
Eetgelegenheden
3.2
Kindvriendelijkheid
5.2

259 Ervaringen met EuroParcs

Brenda

Mooi park wat meer faciliteiten zou nog beter zijn

04 September 2020
6,3
EuroParcs IJsselmeer — Zou ik zeker aan raden.

Molenberg

Chalet te vies om te betrekken,na klacht twee schoonmakers een half uur extra ge

02 September 2020
4,7
Resort De Achterhoek — Ik zou dit park nooit aanraden.Chalet vies en uitgewoond.. na klacht schoonmaakgroep een half uur gepoetst. Resultaat nog matig. Alles wat uit de keukenkastjes kwam maar afgewassen .Kunstlerenbank schilferde, matrashoezen broodkruimels en haren. Enz.

Gea Orsel

Heel vies en versleten

27 August 2020
3,7
Resort Reestervallei — Het huisje nummer 94 was vies en veel vliegen.
De bedden zakken helemáál door en zo weinig ruimte. Je kon niet gewoon uit bed komen.
Voor 4 nachten geboekt. Na 3e nacht weer weg. Kapotte koffiezetapparaat. En een relax stoel versleten een ander klem achter tv kast. Geen ruimte voor de fietsen.
Veel te vies en te klein.... We kregen bij boeking verder geen informatie, alléén dat er 2 slaapkamers voor 4 personen waren.
Geen aanbeveling.

Gerda v d

onhygiënisch en oplichting!

23 August 2020
2,9
EuroParcs De Zanding — Accommodatie was zeer onhygiënisch. Teleurstellende vakantie afgesloten met een enorme borgsom welke onterecht werd ingehouden, Oplichting! Achteraf meerdere negatieve recensies over de groepsaccommodatie op het park waarbij veelvuldig de borgsom onterecht wordt ingehouden. Dit betreft bedragen van 500 tot 1200 euro.

Mark

Niet aan te raden, enorme borgsom onterecht ingehouden!

23 August 2020
2,1
EuroParcs De Zanding
Niet aan te raden voor groepsaccommodaties. Borg ten allen tijden onterecht ingehouden na slechte afspraken hierover. Het bedrag van 500 euro ingehouden na een enkele en onterechte waarschuwing over geluidsoverlast. Vergelijkbaar geval van vriendengroep op het zelfde moment het bedrag van 1200 euro ingehouden.
Uiteindelijk het park uitgestuurd door de politie omdat er geen mogelijkheid was voor discussies!

Luuc

Ordinaire oplichters!

23 August 2020
1,0
EuroParcs De Zanding — Borg van €1200 na één waarschuwing volledig ingehouden, net als bij 4 andere groepen. Op 1 ochtend liefst €3000 euro verdiend met het inhouden van borg. Schandelijke service, ga hier nooit heen!!

Bert

Slechte ervaring en totaal geen waar voor je geld

21 August 2020
2,7
Resort De Biesbosch — Lange wachttijd van 1,5 uur bij inchecken en erg ranzig en vies huisje, overal vieze resten tegen muur en badkamer. Geen WiFi code en pas na 4 dagen hersteld.
Tot laat feesten op park.

Falke

Rustige plek huisje 142 maar wel opmerkingen

21 August 2020
6,4
EuroParcs De Woudhoeve — Goede bedden, fijne douche
Vriendelijk en behulpzaam personeel aan de ontvangstbalie

Huisje:
Geen airco of ventilatoren, binnen was het 29,5* !!!!!! Vreselijk! Zelf ventilatoren gekocht voor de slaapkamers!!!!

Parasol geen werkbeschrijving aanwezig, ging extreem zwaar
Oven geen gebruiksaanwijzing , bij vraag aan de receptie werd het bezorgd
Geen ovenschaal
Geen eierdopjes
Moeizame entree om slechts 2 fietsen droog te kunnen zetten, ben je met 4 dan staan er altijd 2 buiten!
Beroerde zitbank
Afzuigkap die niet of nauwelijks werkt

Al met al heel veel geld voor een paar nachten met zo weinig comfort!

Terras restaurant onvriendelijk personeel,
Met warm weer onvoldoende parasols

jantje nomden

te vroeg geboekt

15 August 2020
1,6
EuroParcs Noordwijkse Duinen — Wij hadden al in december 2019 een huisje geboekt voor in de maand september 2020 bij Topparken. Dat hadden we beter later kunnen doen, dan hadden we tenminste gebruik kunnen maken van de omboekgarantie. Netjes gevraagd of we deze boeking door konden schuiven naar september 2021. Dat kan niet, formeel hebben ze gelijk, maar of dit nu zo klantvriendelijk is?

Anoniem

Nooit meer

10 August 2020
4,0
Resort Brunssummerheide — Begon al lekker verkeerde huisje en de bedden waren ook al niet opgemaakt.
Uiteindelijk wel het goede huisje gekregen
Maar daar was alles zo vies niet normaal goor gewoon. Gemeld ze zouden komen helaas niemand geweest. Zelf de badkamer en wc gedaan en deel in de afwasmachine gezet zelfs dat was vies De pannen konden we niet gebruiken zo erg. Onder het bed en op de vloer lag een stof laag. De douchekop was vies.
Volgende dag gebeld en kwamen ze s’middags alles schoonmaken. Nou de badkamer werd gedaan en de vloer.
Dus koken zat er niet in alle kopjes die ik schoon had op een theedoek op het aanrecht gezet. Want de kastjes waren echt vies
We hebben er zelf iets van gemaakt maar echt nooit meer Wat erg jammer is want het was een hoop geld

Jonneke

Slecht restaurant

09 August 2020
4,3
Resort Poort van Amsterdam — Bestelling duurde erg lang, werd in etappes gebracht, 1,5 uur moeten wachten op een toasti

Toiletten erg smerig, mij zie je daar niet meer

Ilse

Slechte service

17 July 2020
2,3
Resort Brunssummerheide — Let op: Dit gaat over de service van klantcontact (Niet Brunsummerheide zelf)!

Ik was van plan een midweek te boeken. Toen ik na het invullen van de criteria een lijst met resultaten tevoorschijn zag komen, zag ik al snel de Brunsummerheide. In de lijst stond de accommodatie voor €111. Uiteraard verwacht je dan dat daar kosten overheen komen, zoals schoonmaakkosten enzovoorts. Echter, wanneer je de link aanklikt, wordt de prijs op miraculeuze wijze ineens verhoogd naar €206. Daar komen alsnog extra kosten overheen. Ik was toch nieuwsgierig naar de werkelijke prijs en heb Europarcs gebeld. De medewerkster die ik trof, vertelde dat ze niet wist waar dat vandaan kwam en moest even overleggen met een collega. Eenmaal terug in het gesprek gaf ze aan dat ze er niet uit kwamen en dat ik binnen 24 uur zou worden teruggebeld, omdat ze iets meer onderzoektijd nodig hadden. Prima! Echter ben ik nooit binnen 24 uur teruggebeld. Überhaupt niet. Na een week besloot ik dan maar een e-mail te sturen. De reactie daarop hield in dat ik bericht terug zou krijgen voor het einde van de week en als dat niet zou gebeuren, moest ik zelf even terugbellen. Werkelijk? Dat vindt Europarcs dan de juiste oplossing, dat ik weer zelf initiatief moet nemen? Eind van de week aangebroken. Uiteraard nog steeds geen bericht ontvangen. Eenmaal weer aan de lijn met een medewerker komt het er op neer dat nu opeens de extra kosten bij de prijs in worden berekend, terwijl deze ook al extra worden berekend in de zichtbare berekening op de website en bij de andere accommodaties is dat ineens niet van toepassing. Je betaalt dus dubbel schoonmaakkosten e.d.? De berekening is niet goed uit te leggen door de medewerksters. Waar betaal je dan voor en waarom word ik misleid door een prijs van €111? Erg jammer hoe Europarcs dit heeft opgepakt. Of eigenlijk, hoe Europarcs dit NIET heeft opgepakt.

Ontevreden bezoeker

Verschrikkelijk park

09 July 2020
1,0
Resort Limburg — Dit park is echt geen aanrader. Waar te beginnen... Huisje is smerig bij aankomst, poetsen is amper gebeurd wel overvloedig met parfum gespoten. In de badkamer liggen de haren van de vorige mensen nog en de kauwgom zit nog in de vuilnisbak. Op dag 2 werkt de tv niet meer. Als je dan na een daguitstap bij de receptie wilt melden, is deze al gesloten. Moet maar naar een nummer bellen. Dan hoor je dat het een algemeen probleem op het park is en de tv's verouderd zijn. Dus als je niet meldt, laten ze je zonder tv zitten. Op dag 3 moet je plots reserveren voor het zwembad. Is er geen plaats meer. Maar na een hevige discussie mag je toch zwemmen om te ontdekken dat je maar met 5 in het zwembad zit. Ouders mogen zogezegd niet mee in het zwembad met hun kind, dat 1,5 is en nog niet kan zwemmen! De tuin aan het huisje is vreselijk. Onkruid staat hoog, ligt afval in en staat een parasolvoet die klaar is voor de schroothoop. Het hele verblijf geen enkele volwassenen gezien, kreeg enkel jonge vakantiewerkers te zien. Zelfs na mijn klacht, geen volwassen gezien. Dus geen aanrader!!!

Bvdb

Het wordt steeds slechte

07 July 2020
5,3
EuroParcs Zuiderzee — Zwemmen maak nu afspraak voor volgend jaar wand anders kom je er niet meer in .
Ga je dit jaar nog op vakantie veel geluk met je kinderen
Geef je nu vast op voor de dingen die je wil doen op het park
Internet bagger

Mevr J.H.

Matig, luxe chalet noem ik niet luxe

20 June 2020
3,7
EuroParcs Maasduinen — Redelijk park, wel een goed restaurant erbij: Sophia, met een gezellig buitenterras.
We hadden een luxe chalet, ik vond het standaard.
Een simpel tuinset, slechte zachte hoofdkussens waar ik over gemaild heb maar niks meer van gehoord.
Matrassen waren goed.
Schoonmaak middelmatig, geen supermarktje op park,
Veel mensen wonen daar in een chalet. Sommige vertrekken dan al rond 05.30 uur naar hun werk. Dichtslaande autodeuren en startende auto naast je slaapkamer elke ochtend.
Wij zaten in chalet 16, daarnaast buren die er wonen met een erg drukke dochter die heel de tijd gilde en dramde.
Ik kon daardoor niet een boek lezen op mn terras. Zonde van mn vakantieweekje.
Servies en pannen voldoende, de handleiding vaatwasser klopt niet.
Filmnet is fijn en de WiFi is goed.
Al met al niet voor herhaling vatbaar voor ons en achteraf bezien 620 euro voor een week was het het vele geld niet waard.

Deel jouw parkervaring

Ben jij in een vakantiepark van EuroParcs geweest? Deel jouw ervaring!

Plaats beoordeling

De reviews van EuroParcs zijn gemaakt door Parkvakanties bezoekers, gebaseerd op hun ervaringen tijdens een vakantie in een huisje of bungalow van EuroParcs.