EuroParcs

Resorts op A-locaties in Nederland én daarbuiten

EuroParcs ervaringen

4.7
235 ervaringen
Algemeen
4.7
Ligging van het park
6.1
Faciliteiten op het park
4.8
De accommodatie
4.7
Service
4.3
Eetgelegenheden
3.3
Kindvriendelijkheid
5.1

235 Ervaringen met EuroParcs

Theo

Oplichterij bij de snackbar

28 May 2023
4,4
EuroParcs De Zanding — Zojuist bij de snackbar een paar kroketten besteld bij de afhaal. Ook graag mosterd erbij. Kreeg een zakjes Remia zachte Franse mosterd. PRIJS 80 CENT PER ZAKJE. Als je die als particulier komt kosten 8,1 cent. Natuurlijk als bedrijf bij groeten inkoop ook nog goedkoper. Ik begrijp dat er verdiend moet worden. Maar op deze manier???

Isabel

Voorwaarden belangrijker dan mensen

16 May 2023
3,3
Resort Limburg — Mijn dochter brak haar neus vanwege gebrekkig (kapot) keukenmateriaal in hun huisje. We hebben half onze vakanties in het ziekenhuis gezeten of wachten op onderzoeken. Weggegaan zodra het mocht en kon van de arts. Dit was een dag eerder dan moest. We gaven deze ervaring aan en kregen een cadeaubon, dit vond ik netjes en daardoor had ik zoiets van “we maken er geen werk van”. MAAARRRRR een cadeaubon bij Europarcs is geen cadeaubon maar meer een “kortingsbon”

Ik wilde boeken maar steeds viel het weer in een “vakantieperiode” (elke dag wordt hiervoor aangegrepen dus dat maakte boeken lastig) eindelijk een datum gevonden in de laatste week dat hij geldig was maar toen kwam de rekening! Dat we bijkomende kosten moesten betalen stond ook op de bon (belasting, bedlinnen en opties etc heel logisch) maar toen stond er ineens € 110,- !!!! schoonmaakkosten, een buitenproportioneel bedrag voor een schoonmaak waarvan elke vrouw weet dat dit alsnog niet erg schoon is ???? maar als je zelf boekt op de website staan deze kosten nooit vermeld want zit altijd inclusief de boeking en staat niet als bijkomend of optioneel.

Een weekendje weg komt dan al meer op 200 euro en voor een “cadeaubon” vind ik dat toch echt een achterlijk bedrag en zo wordt een cadeaubon bij Europarcs onbetaalbaar.

Helaas vinden ze hun voorwaarden belangrijker dan mensen, onze dochter heeft elke dag nog pijn en kan/mag pas over 2 jaar hieraan geopereerd worden omdat ze uitgegroeid moet zijn hiervoor. Ze kan zelfs een bril die ze nodig heeft niet kopen want alles doet pijn. Een leuke zonnebril? Geen optie. Normaal ademen? Geen optie. Maar goed laten we vooral de voorwaarden belangrijker blijven vinden!

Martijn

Leuke vakantie gehad met ons gezin

12 May 2023
8,4
EuroParcs De Zanding — Wij zijn afgelopen meivakantie op De Zanding geweest voor een midweek. Het park ligt erg mooi op de veluwe en je bent ook zo in Arnhem. Ons huisje was netjes en verzorgd en op het park zijn veel faciliteiten waar we niet allemaal gebruik van hebben gemaakt maar deze zagen er wel oke uit. Zwembad is prima.

Hans Roelofs

Hoofdkantoor

12 May 2023
3,9
Resort Limburg — Europarcs wijzigt eenzijdig de voorwaarden van gebruik mogen maken.
In 2022 geboekt en daar staat duidelijk: toegang tot het gehuurde vanaf 15.00 uur.
In 2023 is dit eenzijdig zonder overleg o.i.d gewijzigd in vanaf 16.00 uur.
Je zou denken na corona dat er bij dit soort ondernemingen wel een greintje van fatsoen en geven om hun clienten is maar nee alleen maar arrogantie, ook in de antwoorden.

Bedenk mensen wat u doet als u boekt bij deze organisatie want men wijzigt zomaar uw geboekte vakantie.

Samuel

Slechte reputatie nog steeds onveranderd.

11 May 2023
1,0
EuroParcs De Wiltzangh — Rondleiding bij EuroParcs gehad.
Veel beloftes gemaakt, mooie verhalen, niets van terecht gekomen.
Ernstig vertraagde overdracht van de accommodatie, beschadigingen, incomplete inventaris en de beloofde aanpassingen zijn niet uitgevoerd.
Eigen gebruik rampzalig verlopen, men was niet op de hoogte van het verblijf, de accommodatie was smerig (een vaak gehoord probleem bij Europarcs), en zelf e.e.a. maar aangekaart en opgelost.
EuroParcs neemt massaal parken over en heeft geen benul van hoe het dan verder moet met het contact met de kopers en hoe je voor huurders een goed verblijf verzorgd.
Wat EuroParcs eraan kan verdienen is leidend vanaf de eerste seconde van het contact.
Stijgende parkkosten en diensten die in de verste verte niet in verhouding staan met wat men levert, of een vieze accommodatie tegen te hoge verblijfkosten.
Of dit nu ten kostte van kopers of gasten gaat is niet relevant voor deze campingmaffia.
Ik raadt een ieder aan op onderzoek te gaan alvorens überhaupt contact te leggen met dit soort bedrijven.
Op de eigens site is men lovend over zichzelf, maar zoek je op consumentenforums of algemene reviewsites dan leer je de ware aard kennen .

Patrick

Nooit meer Europarcs!!!

04 May 2023
2,1
Resort De Rijp — April 2023 in europarcs de Rijp geweest. Het was mei vakantie.
Het zwembad was gesloten, de snackbar en restaurant was gesloten.
Terwijl je wel betaald voor deze faciliteiten.

De klantenservice doet NIETS en behandeld de klant onbeschoft!!!

NOOIT MEER EUROPARCS!!!!

W van Iersel

Ligging parc heel mooi

21 April 2023
7,5
EuroParcs IJsselmeer — Mooi park, hartelijke medewerkers receptie.
Huis ( 132) ruim en compleet.
Bedden echt onvoldoende, complete kuil!!.
Ook vreemd dat er maar 2 tuinstoelen stonden! Met visite niet buiten kunnen zitten.
Ligging van het park is top.

Kaira

Mooi park dichtbij Efteling

24 February 2023
8,7
EuroParcs Kaatsheuvel — Prima vakantiepark, sinds EuroParcs de eigenaar is is het veel beter geworden. Vakantiehuizen netjes en schoon, goede voorzieningen en wij zijn lekker naar de Efteling geweest.

Anoniem

Waardeloos!!!

07 February 2023
2,4
EuroParcs Zuiderzee — Alles dicht op het park, bleek al ruim 2/3 mnd zo te zijn maar niet even melden bij het boeken! Je krijgt excuus en een bon van 50 euro ter compensatie maar staat natuurlijk niet in verhouding met de prijs die je betaald voor zo’n huisje! Als je de wc doortrok kwam het in de douche omhoog! Huisje lag vol zand, ramen goor enz

Mw Hout

Ivm sloop geen fijn park

01 February 2023
3,6
EuroParcs Resort Utrechtse Heuvelrug — Grote delen van park zijn rommel, er wordt gesloopt. Geen fijne omgeving op park zelf. Meeste voorzieningen waren gesloten (geen minimarkt, brasserie), af en toe foodtruck met beperkt aanbod. Nieuwe huisjes en zwembad zijn wel mooi.

Huizing

Prachtig huis. We hadden nr 630.

01 February 2023
7,3
EuroParcs De IJssel Eilanden — De accommodatie was werkelijk geweldig. Uitzicht over de landerijen. Een extra groot terras op het zuiden waardoor je de hele dag van de zon kunt genieten, horren voor de ramen compenseert het gebrek aan airco, want de ramen kunnen echt niet open zonder horren, ivm de muggen. Verder zijn er 3 parkeerplaatsen bij het huisje! En de inrichting binnen is echt super, perfect schoon!
Afgelopen zomer geweest maar komen deze zomer weer. In 630 ????

B. v.d. Windt

Ongezellig park zonder horeca gelegenheden.

06 January 2023
4,1
EuroParcs Zuiderzee — Kwamen bedrogen uit voor een kerstweekend, restaurant en alle horeca gelegendheden waren gesloten ivm het ontbreken van vergunningen terwijl dit al 2 maanden bekend was bij Europarcs geen enkele berichtgeving hierover ontvangen en/of compensatie. Blijkt maar weer dat de klant een nummer is.

Adri

Europarcs komt afspraken niet na. Vuurwerkvrij bestaat niet en ontbrekende horec

03 January 2023
3,6
Resort De Rijp — Vuurwerkvrij beloofd. Volop vuurwerk. Handhaving zou op het park (Resort de Rijp) zijn, nergens te bekennen, gasten konden ongestoord ruim anderhalf uur achter elkaar stoken.
Restaurant, snackbar en supermarkt hele periode gesloten. Bij receptie geklaagd, levert niets op. Klacht ingediend bij hoofdkantoor. Tja het gedrag van gasten hebben we niet in de hand. Geen reactie op ontbreken van handhaving. En ontbreken horeca en supermarkt, dat lag aan de pachter niet aan Europarcs. Kortom zoek het maar uit.

Yvonne

Zeer slechte accomodaties

02 January 2023
4,1
Resort De Rijp — Het huisje was zeer slecht!
Vies, slecht onderhouden, lekkage.
Waslijst aan mankementen.
Had niet in de verhuur mogen zitten.
Klacht niet serieus afgehandeld.
Verder geen gebruik gemaakt van park. Dus daar geen beoordeling over.

Henk

Bewegwijzering + Mankementen in bungalow

28 November 2022
6,1
EuroParcs Zuiderzee — Bewegwijzering niet duidelijk aangegeven. In bungalow: ca 8 vliegen , prullenbak stuk, tv niet goed ingesteld (kabel , etc), 2 koortjes rolgordijn niet aanwezig, CV badkamer heeeel heet ( kan niet lager worden gezet in de badkamer/staat tegenover wasbak)….lijkt mij voldoende deze opsomming

Deel jouw parkervaring

Ben jij in een vakantiepark van EuroParcs geweest? Deel jouw ervaring!

Plaats beoordeling

De reviews van EuroParcs zijn gemaakt door Parkvakanties bezoekers, gebaseerd op hun ervaringen tijdens een vakantie in een huisje of bungalow van EuroParcs.