EuroParcs

Resorts op A-locaties in Nederland én daarbuiten

EuroParcs ervaringen

4.7
253 ervaringen
Algemeen
4.7
Ligging van het park
6.1
Faciliteiten op het park
4.8
De accommodatie
4.6
Service
4.3
Eetgelegenheden
3.2
Kindvriendelijkheid
5.2

253 Ervaringen met EuroParcs

Dagmar

BBQ betaald maar nooit gekregen...

02 May 2022
6,1
Parc du Soleil — Park was op zich prima. Huisjes hadden beter onderhouden kunnen worden.
Hadden voor Koningsdag een BBQ via de originele app van EuroParcs besteld. Vooraf betalen.... (Zeker niet goedkoop).
Nou tot op heden geen BBQ gezien. Dit gemeld bij receptie maar we wachten nog steeds op ons geld.. Slechte service!!!!
Restaurant was trouwens wel heel goed, niet goedkoop.

Brian

Verschrikkelijk vakantie park

10 April 2022
1,6
EuroParcs Resort Utrechtse Heuvelrug — Ik hoop dat er nooit meer iemand in zee gaat met europarcs de meest verschrikkelijke vakantie gehad wordt zeer slecht geholpen en je bent gewoon een nummertje die het chalet huurt. Wat een aanfluiting

Miranda

Mooi park

03 April 2022
8,7
EuroParcs De IJssel Eilanden — Mooie moderne huisjes aan het water, heerlijk in de zomer met een sloep

Alfred

Schade aan eigendommen NIET betalen

27 January 2022
2,1
EuroParcs Molengroet — Als medewerkers schade veroorzaken krijgt niemand europarcs te spreken..asociale bedrijfsvoering. Beantwoorden geen verzekeringsmail..doen net of hun neus bloed.
Trieste onderneming waar je niet wilt kamperen..

Ellen Kerkhofs

Tijdens lockdown op resort de biesbosch

04 January 2022
3,1
Resort De Biesbosch — Het park doet zijn naam geen eer aan. Wij hadden een mooiere locatie verwacht. Dat het niet midden in de Biesbosch ligt, lag voor de hand maar direct langs de autosnelweg achter de Moerdijkbrug is weer iets anders. Erg diverse bebouwing op het park. Moderne vakantiewoningen maar ook erg veel lelijke. Alle faciliteiten, restaurant etc. waren vanwege lockdown gesloten. Kan dit dan ook niet beoordelen. Staat van huisje was erg middelmatig. Eetkamertafel had losse poten en daardoor erg wankel, stopcontact op badkamer zonder beschermplaat, bezem past niet in steel, geen haakjes in slaapkamer of keuken om iets op te hangen, thermostaat sprong geregeld terug naar 15 graden, kapotte wc rolhouder, hondenpoep op het terras, vuile handdoek en theedoek bij aankomst op eettafel, in slaapkamer kon geen raam open, kapstok hangt los, verstopte afvoer wastafel badkamer en een smerig toilet.

Kim s

Heel vies, ijskoud in de winter

01 January 2022
1,3
Resort Poort van Zeeland — Wij hebben 900 euro betaald voor een weekje in een ' luxe ' huisje, dit bleek echter een niet geisoleerde chalet waar het 11 graden is s'nachts omdat de thermostaat werkt op een bewegingssensor. S'nachts is het dus ijskoud en overdag warmt het moeilijk en onregelmatig op, niet aan te raden in de koude winter maanden.

Het huisje was ook echt vies; zand op de bedden, dode insecten, uitwerpselen van een klein dier, een vieze oven, water en vaat in de vaatwasser, gebruikte tissues en ga zo maar door.

Toen wij de volgende dag naar de receptie gingen kregen wij te horen dat ze een schoonmaakploeg kunnen sturen, maar een andere huisje was geen oplossing omdat er geen was zonder thermostaatsensor. Omdat het voor ons onmogelijk was om te blijven met onze baby in een ijskoud huisje zijn wij vertrokken.

12 uur na thuiskomst zijn wij beide ziek geworden; braken, diaree en hoge koorts, na 24u heeft een dokter ons bezocht en geconstateerd dat wij zeer waarschijnlijk het norovirus hebben.

Wij hebben Europarcs hierover bericht maar i.p.v. onderzoek te doen hoe dit heeft kunnen gebeuren, ontkennen ze liever dat het hun schuld is.

Dit park geeft niks om het welzijn van hun gasten, dus doe jezelf een plezier en vermijd dit park.

Floris

Waardeloos!

28 November 2021
3,3
EuroParcs Bad Hulckesteijn — Met heel veel plezier op 28 oktober een 8 persoons huisje geboekt voor maart 2022. Tot mijn grote verbazing is dat zelfde huisje op dit moment €100 goedkoper. Ik naar Europarcs bellen met de vraag hoe dit mogelijk is. In mijn beleving moet je juist mensen die vroeg boeken belonen. Vervolgens word ik door ene Amber toch wel zo associaal te woord gestaan dat ik in staat ben op mijn boeking nu nog te annuleren. Met de woorden van ene Amber moet je zeker doen meneer bij ons veranderen de prijzen per dag!

Wat een waardeloze reclame en een waardeloze service!

Nooooit meer naar Europarcs!

Truus

Zeer onaardig personeel bij de balie

15 November 2021
4,7
EuroParcs De Woudhoeve — Een keer maar nooit meer, prachtig park maar de sfeer is waardeloos

Teleurgestelde klant

NIET DOEN!!

12 November 2021
2,9
Resort De Rijp — Eerder schreef ik al een uitgebreide recensie met titel NIET DOEN!!

6 weken na vertrek heb ik nog steeds de borg voor de sleutel niet terug. Op de klacht is verder nog steeds niet inhoudelijk gereageerd.

Hoe moeilijk kan het zijn om toegezegde borg terug te geven??


Anoniem

NOOIT MEER!

08 November 2021
1,1
EuroParcs Resort Utrechtse Heuvelrug — Huisjes zijn er nieuw gebouwd in de Oh zo "Groene" omgeving.. alles behalve dat! wat een baggerzooi! Het had geregend en het pad naar de huisjes toe was drekkig en vol met kuilen. met de opmerking of ze niet nog wat zand hadden kunnen storten of een drainage aanleggen werd niet op gereageerd.. en alleen maar de opmerking geplaatst dat ze nog in aanbouw waren en er niets aan konden doen dat er plassen lagen.. Let wel, ik kon er met de kinderwagen niet doorheen.


Zwembad is ontzettend klein. Daarnaast staan er allemaal nieuwe lampen ter verlichting op het park. je weet wel van die fijne schijnwerpers die lekker de slaapkamer binnen komen.. en je dus geen oog dicht doet. Parkeergelegenheid voor eventuele bezoekers is ver te zoeken. het terrein staat tenslotte altijd vol omdat ze een aantal plekken hebben weggehaald... Wat een slechte organisatie! enne Pas de foto's op de website aan.. de huidige foto's zijn van het oude park. stelletje oplichters! Ik wacht nog op mijn geld van de borg van de sleutel. Nee mensen! doe het niet!


Teleurgestelde klant

NIET DOEN!!

05 November 2021
3,3
Resort De Rijp — Mijn advies: doe het niet. En helemaal niet als je slecht ter been bent.
We hadden speciaal een huisje met badkamer en slaapkamer beneden. De hele hoge opstap bij voor- en achterdeuren was een verrassing. Zwembad was niet toegankelijk met rolstoel, restaurant en winkeltje met veel moeite en de sauna al helemaal niet te bereiken. Het buitenbad ging plots dicht.

Het huisje was best vies en in de laatste week gingen ze bij het huisje naast en voor ons vrolijk de buitenboel lopen schuren. We zaten daar om de bouwoverlast van verbouwing thuis te ontlopen...

Op klachten werd niet gereageerd. Bij noodzakelijke verlenging mocht de kortingsbon niet worden ingewisseld. Dat kon "bij volgende boeking". Op de klachten wilden ze niet ingaan. Uiteindelijk werd er een restitutie beloofd, maar niet uitgekeerd.
Na veel bellen en zeuren is de restitutie binnen. Nu de borg voor de sleutel nog...
De telefoniste roept dan zonder mijn gegevens te bekijken standaardzinnen als 'het komt vandaag want het is vrijdag'. Helaas niet de juiste vrijdag. De betaling was nog niet ingevoerd, zucht...

We zijn uiteindelijk maar eerder naar huis gegaan. Liever thuis kamperen met bouwoverlast dan langer bij europarcs!

Harm

Klacht over een vieze huisje wordt keihard weggewuifd. Nooit meer Europarcs!

29 October 2021
1,3
Resort De Wije Werelt — Op het oog een leuk park met een gunstige ligging. Echter de huisjes zijn vies, stoffig en slecht onderhouden. Klaag je erover, dan kun je naar enige compensatie fluiten. Waarom betaal ik schoonmaakkosten? Waarom servicekosten? Klantvriendelijk? Servicegericht? Bullshit!

Escobar

Vieze accommodatie en bedroevende service

28 October 2021
3,1
Resort De Wije Werelt — Leuk park op een mooie locatie. Echter de afhandeling van een terechte klacht zorgde voor een bittere nasmaak. De tegemoetkoming bestaande uit een kortingsbon kon dit niet wegspoelen. Service en klantvriendelijkheid komen niet in Europarcs boekje voor.

Kees

Accomodatie en park

14 October 2021
5,7
EuroParcs Resort Utrechtse Heuvelrug — Accommodatie was super. Heel mooi en schoon. Het was met regen niet te doen om het huisje uit te komen. Neem laarzen mee anders kun je lopend niet weg. 3x naar de receptie hiervoor maar het was niet te verhelpen. Vraag dus bij de boeking welk huisje en neem de 500 nummers niet.
Restaurant: Eten was heerlijk maar de bediening liet wel te wensen over.
Personeel ging zelf eten terwijl er nog gasten in het restaurant zitten.
Zwembad was dicht wegens renovatie.

Teleurgestelde klant

Slechte service ivm booking

07 October 2021
3,0
EuroParcs Buitenhuizen — Al paar jaar komen wij op droomparken ivm evenement in de omgeving. Helaas via booking.com verkeerde boeking gedaan en verzoek gedaan om park om te zetten naar ander park van Droomparken. Booking.com is welwillend en belt met droomparken. Daar wil men geen millimeter meebewegen en de boeking kan niet omgezet worden. Er jammer en niet klantgericht. Niet van deze tijd.

Deel jouw parkervaring

Ben jij in een vakantiepark van EuroParcs geweest? Deel jouw ervaring!

Plaats beoordeling

De reviews van EuroParcs zijn gemaakt door Parkvakanties bezoekers, gebaseerd op hun ervaringen tijdens een vakantie in een huisje of bungalow van EuroParcs.

Win een gratis verblijf
in een wellness huisje met jacuzzi of hottub!

Relax jij straks met je vrienden of gezin in
een héérlijk wellness huisje?

Stem nu in de Parkvakanties Awards 2025!

Stem nu & win!
Parkvakanties Awards
Landal De Strabrechtse Vennen Landal De Strabrechtse Vennen