EuroParcs

Resorts op A-locaties in Nederland én daarbuiten

EuroParcs ervaringen

4.7
235 ervaringen
Algemeen
4.7
Ligging van het park
6.1
Faciliteiten op het park
4.8
De accommodatie
4.7
Service
4.3
Eetgelegenheden
3.3
Kindvriendelijkheid
5.1

235 Ervaringen met EuroParcs

Harm H

Bedroevende service

28 July 2021
5,6
Resort De Rijp — Wij zijn teleurgesteld over ons verblijf op Europarcs Resort De Rijp:

Bij aankomst was het huisje weliswaar redelijk schoon, maar de schoonmaak(st)ers waren kennelijk al een tijdje vergeten de stofnesten en spinnenwebben in de badkamer, de slaapkamers of onder het bankstel weg te halen
De wc-bril zat los… en kennelijk was dit al een tijdje zo
Het doucheputje zat verstopt agv een ‘halve pruik’
In de grote slaapkamer zat een mooie vaste wandkast in drie delen, met schuifdeuren. Echter het verbaasde ons dat slechts een deel gebruikt kon worden (1 kastdeel werd bezet door de bezemkast + stofzuiger en 1 kastdeel was bezet door de CV installatie)… wie heeft überhaupt verzonnen een cv-installatie in een slaapkamer te monteren??!!
De wanden waren kaal, er hingen geen schilderijen, die hadden er wel gehangen, getuige de gaten die er nog wel zaten. De wanden werden wel versierd door platgeslagen muggen en de restvlekken daarvan waren ook zichtbaar
De vaatwasser was niet in orde. Het vaatwastablet loste niet op, met als gevolg dat de vaat niet goed schoon werd
Je kon echt merken dat er bij de bouw was bezuinigd op de installatie:
De kranen zijn van slechte kwaliteit, de kraan in de keuken zat los en was lastig te draaien
De regendouche produceerde slechts een motregentje
De kraan boven de wastafel in de douche was niet goed geïnstalleerd, normaal handen wassen lukte niet goed
De keuken zou voorzien zijn van een combimagnetron. Laat de combi maar weg, want de ovenfunctie ontbrak

Het was duidelijk dat de bouw snel moest, want:
Er ontbraken voegen in de badkamer
Deuren klemden (niet goed afgehangen)
Schroeven in de deurkozijnen niet netjes weggewerkt
Plinten in de keuken en kamer waren niet gemonteerd, vergeten of stuk
Bij een buitentemperatuur van max. 23 graden op zondag 18 juli, bereikte de thermometer binnen ruim 33 graden!

De ingediende klacht wordt niet inhoudelijk behandeld door EuroParcs. Ze sturen een standaard excuusmail.

Anoniem

Achterstallig onderhoud in alles!

18 July 2021
4,0
Resort Limburg — Te groot park met te weinig faciliteiten.
Slecht onderhouden park en huisjes, bedden met rugpijn sta je op,afschuwelijk. Midgetgolfbaan,tennisbaan oud,vies. Zandstrand te klein en veel stenen en rommel. Glijbanen vies.
Veel werklui dus geluidsoverlast en bewonen t halve park ook nog.
Grote groepen jongeren inclusief geluidsinstallatie en complete koelwagens met bier plaatsen tussen de gezinnen,onacceptabel!
Europarcs jullie mogen hier wel eens kritisch naar kijken, onacceptabel voor de prijzen die jullie hanteren.
Iets van massa=kassa, met dat gevoel gaan wij naar een (te) lange week naar huis..

Lonneke de wit- koornneef

Zeer tevreden

17 July 2021
9,6
Resort De Achterhoek — Wij zaten in packwoodlodge 216
Zeer compleet prachtig groot chalet
Met een hele mooie sfeervolle inrichting.
Hele mooie omgeving ook zeker om te fietsen
Mooi park.
Dikke pluim!!

Henk Hermans

Compleet uitgeleefd chalet

30 June 2021
3,4
Resort Poort van Zeeland — Hierbij wil ik een klacht indienen over ons verblijf in Resort Poort van Zeeland.
Mijn echtgenote en ik verbleven in chalet Type Pavilion 5 nummer 251 van 21 juni t/m 25 juni.
We hebben op maandag 21 juni melding gemaakt van het volgende.
Het gehele chalet incl. slaapkamers stonken verschrikkelijk naar rook (ondanks rookverbod),
De rooklucht was in de matrassen, gordijnen kussens getrokken en niet te harden.
De afzuigkap en halve keuken was voorzien van een dikke laag aangekoekt vet
Het tapijt zat compleet vol met grote vlekken
Borden, pannen, waterkoker, bestek en glazen stonden vuil in de kasten
De keukenkasten zitten schot en scheef.
Op de vloer bleef je vastplakken van het vuil
De ventilatieroosters van de toilet en badkamer zaten verstopt door stof
De tv stond ingesteld op de Portugese taal, na enige moeite hebben die weer naar Nederlands kunnen instellen
Het slot van de buitendeur was defect
Op dinsdag 22 juni kwam de leidster van de schoonmaakdienst op ons verzoek kijken en
kwam ook tot de conclusie dat we zo niet konden verblijven.
Ze vertelde dat er in het chalet 251 voor langere tijd Portugezen hadden verbleven, dan wist ze genoeg.
De leidster heeft er iemand van de parkleiding bijgehaald om ook het chalet te controleren, die bood excuses aan voor bovenstaande punten.
Het tapijt werd uit het chalet verwijderd, de dekbedden, kussens en lakenpakket van 1 slaapkamer werd vervangen door schoon materiaal.
Voor de rooklucht gaf ze aan dat er niet direct een oplossing was.
Verder werd er niets schoongemaakt.



N willemse

Slechte accomodatie

28 June 2021
3,4
Resort Poort van Amsterdam — Huisje was vies, niet goed schoon gemaakt. De ovenplaat lagen etensresten op van vorige bezoekers. De muren zaten vol dood geslagen muggen. De vloer was vies. De balustrade van het balkon zat vol spinnenwebben. De tuinmeubels waren vol met vogelpoep en gespocht. We had en 4 2 persoonsbedden maar er was een stapelbed bij. Geen horen voor de deuren en er waren heel veel muggen. Op de foto's lijkt het prachtig maar nooit meer!!

Mk70

Slechte huisjes welke slecht in onderhoud zijn

09 June 2021
2,3
Resort Poort van Zeeland — Huisje in slechte staat van onderhoud, schuifdeur stuk en mist onderdelen waardoor deze niet open kon, onkruid tot aan de voordeur, slecht laminaat en ontbrekende plinten, overal spinnenwebben en zo kan ik nog even doorgaan….

Willemijn

Deceptie op de Veluwe

07 June 2021
5,2
EuroParcs Beekbergen — Wat keken wij ontzettend uit naar ons nachtje weg. We hadden juist voor deze plek gekozen omdat het er luxe uitzag en er een hottub was. We wisten op voorhand wel dat we die niet voor onszelf hadden en dat die gedeeld moest worden, prima. De aanwezigheid van de hottub had voor ons de doorslag gegeven om niet voor een ander huisje op een ander park te gaan, maar van deze luxe te gaan genieten.
Onze pret werd al snel bedorven. Bij het inchecken werd ons verteld dat voor het gebruik van de hottub er wel de benodigdheden nog bij gekocht moesten worden, gelukkig kon dat in het winkeltje.
Met een zak hout, aanmaakblokjes, lucifer en aanmaakhout in onze armen slenterden we naar de kassa. Wat bleek? 1 zak hout kost 7 euro en je zou toch minstens 4 zakken nodig hebben om de hottub werkend te krijgen. En dat werkend krijgen zou alleen lukken als je het ook echt volgens de juiste manier zou doen. Gekkenwerk! Al een behoorlijk bedrag betaald voor de nacht en daar zat dit dus nog niet eens bij in? Belachelijk. We keken elkaar aan en besloten zonder ons hottub avontuur de dag en nacht door te brengen.
Eenmaal aangekomen in het mooie uitziende TinyHouse bleek dat er naast 3 kleine tubes (shampoo, douchegel en lotion) verder niets aanwezig was. Wel een koffiezetapparaat, maar geen koffie. Wel een Senseo, maar geen pads. We waren enigszins verbijsterd toen we na het doorzoeken van de keuken daadwerkelijk geen koffie vonden. Gelukkig mochten we weer uit eten! Na een pasta en een pizza naar binnen gewerkt te hebben, keken we uit naar ons avondje. Deze werd helaas flink verstoord door een club jonge dames met luide muziek, dansmoves en lekkere drankjes.
De oordoppen, die we gelukkig zelf meebrachten, werden door ons goed gebruikt.
Al met al is het ons enorm tegengevallen. Dat we een flinke prijs betaalden (250,00) voor 1 nachtje weg en daadwerkelijk geen enkel extraatje.
Niet gaan. Niet doen. Deceptie.

Jack

Je bent geen klant maar een verdienmodel

05 June 2021
1,0
Resort Poort van Zeeland — Ze adverteren met leugens en als je er eenmaal bent begint de ellende.

Eerst kregen wij een Chalet toegewezen waar wij niet voor betaald hadden zo miste er een boxspring en was er geen vriezer aanwezig.
Na een gedoe konden we dan toch een ander chalet krijgen wat wel zou hebben waarvoor we betaald hadden. Wel weer een hele ochtend verpest met verhuizen. Compensatie kregen we niet.

Volgende Chalet is ook vreselijk..
Overdag is het boven de 30 graden binnen. Parks oplossing is voor 20,- per dag een airco kopen. Dat is geen oplossing maar je klanten naaien. Boxsprings zijn geen boxsprings! Wat je krijgt zijn een stel blokken met daarop een keihard dik matras. We doen savonds bijna geen oog dicht en krijgen mss 3 uurtjes slaap per nacht. Ik slik nu iedere avond pijnmedicatie tegen de rugklachten.

Ze zouden het gemaaide gras verwijderen maar ook daar heb ik 4 keer om moeten klagen voordat men in actie kwam. Datr terwijl ik meerdere malen heb aangegeven dat mijn vriendin hooikoorts heeft. Het interesseert ze niet tot weinig. Personeel is jong en blijft vriendelijk maar is amper opgeleid en weet totaal niet wat klantbinding betekend.

Er was geen parasol aanwezig, nee daarvoor moest 50,- aan borg betaald worden. De parasol die we ontvingen bleek stuk. Na klagen kregen we een nieuwe die ranzig is vol met smerige plekken en dooie insecten. Schandalig!

Op dit moment heerst er een enorme rupsenplaag rondom het park en naar het strand. Je zou denken dat het resort hun gasten daarvoor waarschuwt maar uiteraard zul je ze daar niet over horen. Vervolgens zie je mensen in het resort krabben van de jeuk,

Wij komen hier NOOIT meer terug en zullen iedereen afraden bij Poort van Zeeland een booking te doen.

Jane

Slechte service en wisselend in argumenten

20 May 2021
2,7
Resort Poort van Zeeland — Wegens omstandigheden mailde wij naar EuroParcs dat wij onze reservering willen annuleren. Tot onze grote verbazing kregen we een mail dat we 90% van de reservering alsnog moesten betalen. Om deze reden gebeld waarop we erg onvriendelijk te woord gestaan zijn. De mevrouw in kwestie was erg brutaal en totaal niet vriendelijk. Had totaal geen inlevingsvermogen of iets in die richting. Hierna nog een aantal keer gebeld. Bij iedereen krijg je een ander antwoord. Bij de 1 mag je het wel verzetten en bij de ander niet. Bij de 1 mag je het een weekend opschuiven en bij de ander 3. Erg wisselend in de argumenten en regels hierin. Gezien het dus niet verplaatst kan worden laten wij de reservering staan en zien we wel of we nog 1 nachtje kunnen als de omstandigheden dit toelaten. Ook dit vinden ze dan nog vreemd. Ook al kunnen wij niet gaan, deze organisatie gunnen wij niet 90% van het bedrag doordat je annuleert vanuit ons, om het huisje vervolgens nog een keer voor 100% te kunnen verhuren!

Daphne

Nooit meer Europarcs voor ons

17 May 2021
1,1
Resort De Rijp — Vies huisje en niks werkt. Koelkast koelde niet en werd zelfs warm (deur sluit niet goed dus het lampje dat continu brande was loeiheet). Vaatwasser werkte niet. Bij aankomst ontbraken 4 kussens. We moesten hier 2x achteraan want het werd niet geregeld. Ontzettend stoffig. Iedereen was aan het snotteren hierdoor.
3 pannen voor een 10 pers huisje.

Er was geen afstandsbediening. Buiten was een stoel kapot. Op de gordijnen zaten bruine vlekken. Niet genoeg parkeerplaatsen aan het begin van het park.

Toen we weg wilden en vroegen of een auto mocht in rijden om in te laden (we waren met 10 personen) werden we zo asociaal behandeld. We hadden maar een extra pas moeten regelen. Hij hing de telefoon gewoon op. Toen ik aangaf dat ik een klacht zou indienen vertelde hij dat ik maar beter op mijn tellen moest letten.

Nooit meer voor ons!

Jane

Meest slechte service ooit

14 May 2021
1,0
Resort Poort van Zeeland — Wegens omstandigheden mailde wij naar EuroParcs dat wij onze reservering willen annuleren. Tot onze grote verbazing kregen we een mail dat we 90% van de reservering alsnog moesten betalen. Om deze reden gebeld waarop we erg onvriendelijk te woord gestaan zijn. De mevrouw in kwestie was erg brutaal en totaal niet vriendelijk. Had totaal geen inlevingsvermogen of iets in die richting. Belachelijk hoe ze hier met mensen omgaan. 1e keer dat we een boeking hebben gedaan maar ook direct de laatste keer!!

Markie

Lawaai

13 May 2021
5,3
Resort Veluwemeer — Medewerker ging eerst 3 uur lang met een hard geluid makend aparaat de straatje schoon maken vroeg in de ochtend, belachelijk echt niet goed, daarna om 1 uur 30 midden dat we dit huisje boeken en iemand aan tafeltje buiten zit gaat ie opeens grasmaaien met t lawaai van een straalmotor

Rene Bakker

Rustig en mooi gelegen park, prachtige fraai ingerichte woning, in een woord TOP

10 May 2021
7,9
Resort De Achterhoek — Omgeving geweldig voor fietsers en wandelaars, vanuit het park de bossen in. Wij hebben nooit eerder zo’n compleet en fraai ingerichte woning gezien.
Een aanrader. Een park voor elk wat wils van eenvoudig tot luxe woningen.
Wij komen zeker terug in huisje Hackfort 4 (boerderij) nummer 95

E. Lingg

Midweek Biddinghuizen. Meivakantie 2021

08 May 2021
6,7
EuroParcs Zuiderzee — Het huis voor 12 pers. leuk opgezet. nr. 138.
Het huis was absoluut verre van schoon. De afvoer van de douche zat vol prut. Zo smerig.
Kauwgom ingetrapt op vloerkleed en laminaat. De bank vol vlekken met smoezelige kussens.
‘n Raam aan de buitenkant erg smerig met prut.
Verwarming valt niet te regelen, waardoor het erg warm was binnen.
Goede matrassen.

Niek de Klerk

Voor kampeerders volledig ongeschikt

07 May 2021
3,3
EuroParcs Marina Strandbad — De kampeerplaats zoals op de site bestond niet meer en werd verbouwd naar huisjes. De plek die we kregen was een geïmproviseerd veldje met nauwelijks voorzieningen. WIFI werkte niet goed en direct naast het veldje reden vrachtauto's af en aan met zand wat heel veel stof gaf. De prijzen in het winkeltje en afhaal waren idioot hoog. Klacht ingediend en tot op heden nog niets van gehoord.

Deel jouw parkervaring

Ben jij in een vakantiepark van EuroParcs geweest? Deel jouw ervaring!

Plaats beoordeling

De reviews van EuroParcs zijn gemaakt door Parkvakanties bezoekers, gebaseerd op hun ervaringen tijdens een vakantie in een huisje of bungalow van EuroParcs.