Resort De Rijp
—
Wij zijn teleurgesteld over ons verblijf op Europarcs Resort De Rijp:
Bij aankomst was het huisje weliswaar redelijk schoon, maar de schoonmaak(st)ers waren kennelijk al een tijdje vergeten de stofnesten en spinnenwebben in de badkamer, de slaapkamers of onder het bankstel weg te halen
De wc-bril zat los… en kennelijk was dit al een tijdje zo
Het doucheputje zat verstopt agv een ‘halve pruik’
In de grote slaapkamer zat een mooie vaste wandkast in drie delen, met schuifdeuren. Echter het verbaasde ons dat slechts een deel gebruikt kon worden (1 kastdeel werd bezet door de bezemkast + stofzuiger en 1 kastdeel was bezet door de CV installatie)… wie heeft überhaupt verzonnen een cv-installatie in een slaapkamer te monteren??!!
De wanden waren kaal, er hingen geen schilderijen, die hadden er wel gehangen, getuige de gaten die er nog wel zaten. De wanden werden wel versierd door platgeslagen muggen en de restvlekken daarvan waren ook zichtbaar
De vaatwasser was niet in orde. Het vaatwastablet loste niet op, met als gevolg dat de vaat niet goed schoon werd
Je kon echt merken dat er bij de bouw was bezuinigd op de installatie:
De kranen zijn van slechte kwaliteit, de kraan in de keuken zat los en was lastig te draaien
De regendouche produceerde slechts een motregentje
De kraan boven de wastafel in de douche was niet goed geïnstalleerd, normaal handen wassen lukte niet goed
De keuken zou voorzien zijn van een combimagnetron. Laat de combi maar weg, want de ovenfunctie ontbrak
Het was duidelijk dat de bouw snel moest, want:
Er ontbraken voegen in de badkamer
Deuren klemden (niet goed afgehangen)
Schroeven in de deurkozijnen niet netjes weggewerkt
Plinten in de keuken en kamer waren niet gemonteerd, vergeten of stuk
Bij een buitentemperatuur van max. 23 graden op zondag 18 juli, bereikte de thermometer binnen ruim 33 graden!
De ingediende klacht wordt niet inhoudelijk behandeld door EuroParcs. Ze sturen een standaard excuusmail.