Park is niet klaar voor gasten!
20 June 2024
Landal De Strabrechtse Vennen
—
Wij zijn al jaren klant bij Landal en bezoeken meermaals per jaar een park. Op 4 juni 2024 hebben wij via het landelijke telefoonnummer geboekt bij Landal Strabrechtse Vennen (in de veronderstelling dat het park geheel klaar is!). Vanmorgen lees ik een paar reviews op internet over de Strabrechtse Vennen. Nu blijkt dat het restaurant en andere faciliteiten, elektrapalen op de algemene parkeerplaats inclusief een deel van de groenvoorzieningen nog niet klaar zijn. Dit staat helemaal niet op hun website vermeld en is mij bij het telefonische boeken niet medegedeeld.
Hierop heb ik het park gebeld en wordt dit ook toegegeven. Verder geven zij aan dat dit inmiddels wel op de website vermeld is. Uiteraard direct nagekeken echter nergens terug te vinden. Naar aanleiding van het voorgaande heb ik verzocht de boeking kosteloos te annuleren (reeds geheel betaald). De receptie op het park geeft aan dit niet te kunnen en zegt dat de boeking alleen via het landelijk telefoonnummer uit het systeem kan worden gehaald.
Na contact met de Strabrechtse Vennen heb ik gelijk het landelijke nummer gebeld. Hier wordt aangegeven dat ik weliswaar kan annuleren maar dan het volledige bedrag van de boeking kwijt ben, want de aankomstdatum is 12 juli a.s. Wij gaan dus noodgedwongen wel naar de Strabrechtse Vennen, want die € 1.249,00 krijgen zij van ons niet cadeau. Uiteraard nog gevraagd om een leidinggevende te kunnen spreken, helaas ook niet mogelijk.
Wij voelen ons ronduit opgelicht en zullen dan ook in de toekomst niet meer bij Landal boeken, want klantvriendelijkheid in deze is anders. Wees gewaarschuwd, heeft u een vakantie op dit park geboekt en wenst u naar aanleiding van het voorgaande te annuleren, doe dit dan tijdig!!