Zeer slechte service, stinkende bungalow
07 November 2023
Landal Aelderholt
—
Bungalow stonk vreselijk naar een rioollucht. Dit gemeld en de technische dienst is erbij geweest, maar kon niks vinden. De stank kwam uit de badkamer, maar volgens hem uit een slaapkamer. Volgende dag weer gemeld, omdat we ook hoofdpijn kregen. Toen is er een luchtzuiveringsapparaat in de bungalow gezet, echter zonder resultaat. We kregen een flesje wijn en een restaurantcheque die die geldig was tot 5 okt 2023, terwijl we die op 5 okt om 17 uur kregen. De volgende dag de tag ingeleverd en ze vroeg of alles naar wens was geweest. Ik zei, Nee. Oh vervelend, een fijne terugreis. Ik zei dat ik een klacht in wilde dienen, maar dat kon niet. Ik kreeg het email adres van de gastenservice. Ik vroeg of het gern fout was om een bon te geven die maar 4 uur geldig was. Kreeg geen antwoord. De gasten service gemaild met de klacht. Zij zei dat alles goed was afgehandeld en ze ook niet meer zouden antwoorden op mijn mails.ook het park reageert niet op mijn mails, zelfs niet op een app. Terwijl mijn vraag alleen is of een redelijke compensatie een bon is die 4 uur nog geldig is. De gastenservice van Landal geeft geen service. En het personeel bij de receptie van Aelderholt zijn ook niet klantvriendelijk.
Ook zaten we tussen asielzoekers die op het park wonen En ook wonen er arbeidsmigranten op het park. Veel werkbusjes en ze nemen het niet zo nauw met de snelheid op het park.
Wij zijn meerdere malen op Aelderholt geweest, maar wij voelen ons daar niet meer welkom, service gaat snel achteruit, schoonmaak ook. Landal Aelderholt last zijn gasten letterlijk en figuurlijk in de stront zitten. En dan heb ik het nog niet eens over de staat van de bungalow. Vieze ramen, vieze gordijnen met vreemde vlekken, een douche waar je je kont niet kan keren en alles wordt nat en een oud koffie filter met koffieprut in het koffieapparaat.