Smerige boel en oplichting
01 August 2022
Vakantiepark Prinsenmeer
—
Vandaag om 15.40u aangekomen bij de receptie om in te checken. Vervolgens opzoek gegaan naar onze sta plaats. Eenmaal aangekomen konden wij onze ogen niet geloven. Ik ben werkelijk in mijn hele leven nog nooit zo geshockt aangekomen op mijn vakantieverblijf!!! De volgende punten troffen wij aan:
- de vloer was smerig, aldus niet stofgezogen!
- er stond nog een smerig koffie/theekopje op
het aanrecht. ( afwas was niet gedaan! )
- uitwerpselen in het toilet!!!??!?
- prullenbak was niet geleegd
- er stond een zak met vieze beddengoed in
de woonkamer!!!??!
- geen tuinset aanwezig, enkel een parasol.
- verwarming stond vol gas te branden?!?!
( vandaag +- 24 graden buiten??? )
- haren in de wasbak!!?!?
- gasfornuis vol vette aanslag
- koelkast gevuld met haren!!?!?
En boven alles, wij hadden bij onze boeking een kinderbedje en kinderstoeltje gereserveerd, ook deze waren niet aanwezig bij aankomst!!! Na 10 minuten zijn wij meteen richting de receptie gegaan en hebben al deze punten in kaart gebracht. Er zou een ‘spoed schoonmaker’ geregeld worden! Rond 18.15u nog steeds geen schoonmaker of iemand met een babybedje en stoeltje gezien. Ons mannetje was kapot en moest zijn slaapje doen ( logisch ook als je vanaf 13.00u al wakker bent! ) weer naar de receptie gegaan en weer alles uitgelegd. Ons mannetje was inmiddels overstuur van vermoeidheid. Een onbezorgde vakantie was het totaal niet meer voor ons! En het ergste vonden wij dat wij totaal niet werden begrepen door de dame bij de receptie> schaamteloos dat je zo met je ‘gasten’ omgaat. Wanneer men in een welkomstbrief spreekt dat u kunt inchecken vanaf 15.00u, mag men ook verwachten dat vanaf de inchecktijd de accomodaties dusdanig schoon en netjes worden opgeleverd. Laat staan dat dus het kinderbedje en het kinderstoeltje ook klaar staan voor gebruik. Daar hebben wij namelijk ook voor betaald!? Het zou goed zijn dat een algemene inspectie deze park eens goed onder de loep neemt.