Park Blauwe Meer
—
Ik was in de veronderstelling dat de familie Gillis door hard werken, hart voor de zaak en de klanten rijk waren geworden. En dat gun je die mensen dan ook (althans wij wel). Echter dat lijkt niet hoe het werkt. Een lang weekend geboekt na 1 nacht vertrokken, daar blijf je niet voor je plezier.
Hoe wordt je rijk? Nou we hebben les gehad.
1 bezuinig op personeel, zodat klanten paar uur moeten wachten voor ze park op kunnen.
2. Maak huisje niet schoon en bij klacht geef je aan dat het wel gedaan kan worden ergens die of de volgende dag, maar dan moet je wel je huis uit. Of je kan het "ff zelf doen" we kregen vochtige doekjes mee
4. Geef aan dat klachten binnen 2 uur gedaan moeten worden. Wachttijd aan de balie ruim 1.5 uur (voornamelijk klachten).
5. Vriendelijke werkstudent op het park zei, ja wij snappen ook niet waarom mensen in deze hel verblijven, ben blij dat ik lekker thuis kan slapen.
6. Vrijwel alles in chalet was oud, kapot, gevaarlijk (schroeven door hout steken ) losse stopcontaten, schimmel (s). Veel dode insecten.
7. Als je na 1.5 uur wachten bij de balie je lijst van ruim 50 punten wil doornemen krijg je te horen, sortie meneer, maar het is heel druk, wees blij dat het na corona weer kan allemaal. Wij kunnen dit noteren en komen er dan binnen 15 dagen meestal (ja ind. Meestal) bij u op terug
Waarop ik aangaf dat ik daar dit lange weekend niet aan had. Of kreeg ik na die 2 weken door hoeveel geld we terug zouden krijgen. Nee, geen geld terug. Dan moet via geschillen commissie. Wat krijgen we dan na 15 dagen? Ja dan hopen we de klachten te hebben opgelost......
Zo wordt je dus ook rijk, geen onderhoud, geen schoonmaak, geen service enz.
Eten hebben we er niet gedaan, de buik van meneer Gillis geeft aan dat het lekker (oog calorierijk) moet zijn, maar korte blik in de eetgelegenheid feed ons besluiten zelf maar wat te bestellen (buiten het park) we waren niet de enige bleek. Dag erna vertrokken. Niks meer vernomen. Voor ons nooit meer!!