Vakantiepark Arnhem
—
Nadat wij contact hebben gehad met het Ooststappenpark in Arnhem, volgt hieronder de brief die wij aan het park hebben verzonden.
Geachte Arsinio,
Nadat wij ons gisteren gemeld hadden bij de receptie om in te checken voor een week vakantie op uw park, hebben wij besloten direct rechtsomkeert te maken na het zien van de accommodatie.
Nadat wij afgelopen week na heel veel moeite te hebben gedaan, om de reservering om te boeken van een Veluwe Mobilhome 4 personen naar een Eldorado Chalet 6 personen hebben wij bij de receptie aangegeven eerst de chalet te controleren of deze voldeed aan onze standaard.
Bij het betreden van de chalet was direct duidelijk dat deze accommodatie niet van het niveau getuigde wat wij gewend zijn.
De accommodatie was vuil, stinkend, de bedden gescheurd en niet schoon waar de ruimte voor twee bedden nauwelijks toereikend was.
Een koelkast die te vies was om aan te pakken laat staan om daar je etenswaren in te leggen. Daarnaast hingen de gordijnen op half elf en de zitbank daar durfde wij niet op te gaan zitten. Dat er geen flatscreen aanwezig was dat is tot daar aan toe, maar een tv uit het jaar nul is ook niet wat wij verwachten.
Afgelopen week waarin wij met veel moeite getracht hebben de boeking om te zetten, was er alleen maar een 6 Persoons accommodatie mogelijk. Gisteren werd ons wel een ander accommodatie aangeboden.
Daar hebben wij nee tegen gezegd en aan gegeven dat wij niet op dit park wilde zijn voor een vakantie.
Wij willen geen vouchers, maar eisen onze betaling van € 251,60 terug!
Als wij alle reviews moeten geloven en deze van te voren hadden gelezen, dan hadden wij zeer waarschijnlijk nooit geboekt.
Wij gaan zeker nog een review schrijven waarin de tekst afhankelijk is van hoe u als vakantiepark met onze klacht omgaat.
Het programma “Massa is Kassa” geeft een totaal vertekend beeld van wat wij van het park hadden verwacht!
Met vriendelijke groet,