Weekendje weg met moeder en dochter
26 June 2024
Roompot Callantsoog
—
Ik had voor mij, mijn moeder en dochter een weekendje weg geboekt. Hier kreeg ik niet direct een bevestiging van en door drukte niet meteen zelf achteraan gebeld (kon wel zien dat ik betaald had).
Na 4 weken kreeg ik een mail dat mijn boeking geannuleerd was. Jammer, maar oké, ik heb opnieuw geboekt en moest helaas daardoor voor dezelfde 2 nachten 100 euro meer betalen. Dit keer zag ik de bevestiging (in mijn spam) en heb (500) meteen betaald.
Eenmaal terug van het weekendje weg krijg ik via de post een aanmaning dat ik nog 400 euro moet betalen voor het weekendje weg wat ik in 1e instantie heb geboekt (maar wat geannuleerd is waarna ik dus hetzelfde challetje op hetzelfde park weer heb geboekt voor meer geld).
Als je dan de klantenservice belt zeggen ze dat ze er niks aan kunnen doen!?!?!?
Nu moet ik dus 900 euro betalen voor 2 nachtjes weg. Ik heb van die eerste boeking nooit een bevestiging of betaal verzoek gehad, anders had ik wel betaald, gezien ik dat weekend graag weg wilde.
Ik vind dit geen service en zal dan ook nooit meer bij roompot boeken en het anderen ook niet aanbevelen. Jammer want de parken zelf zijn mooi. Maar met zo'n klantenservice hoef ik geen zaken meer te doen.
Jammer want we zouden met de hele familie in september gaan, dit wordt dus een ander park nu...
Het park zelf was prima en netjes dus het is heel jammer van deze service achter de schermen.