Resort De Rijp

Resort De Rijp ervaringen

4.1
16 ervaringen
Algemeen
3.5
Ligging van het park
5.6
Faciliteiten op het park
3.3
De accommodatie
4.2
Service
3.1
Eetgelegenheden
4
Kindvriendelijkheid
5.1

16 Ervaringen met Resort De Rijp

Toos

Waardeloos

31 August 2024
4,7
Waardeloos!!! Dit is het 6e park wat ik van Europarcs bezoek, altijd prima parken, maar wat ik nu mee maak gaat alle perken te buiten. Schande en slecht met een grote S. Bij aankomst ging het al mis. De slagbomen waren dicht en dan moet je 1 k.m lopen naar de receptie. Je mag toch verwachten dat met de wisseldag de bomen open staan of dat ze open gaan met kenteken ( die moest ik opgeven ) Afijn, op naar huisje 818. 5 persoons, maar met 2 personen kon je je kont niet keren. Niet schoon, t.v werkte niet, geen kastruimte om je voedsel op te ruimen, geen privé, je kan zo doorlopen naar de andere huisjes. Aangezien ik niet van honden hou en de buren er wel een hadden, was ik constant op mijn hoedde. Het huisje lag 1 meter van de weg af. Max Verstappen zou er jaloers op zijn. Brommers, scooters, auto, busjes enz. gingen af en aan, de A10 is er niets bij. 20% zijn vakantiegangers, de rest is allochtoon,asielzoekers, immigranten en er wordt permanent bewoond door de Hollanders. Ik betaalde de hoofdprijs en de rest zit er voor niets. Ga zo door Europarcs en je richt jezelf ten gronden. Ik begrijp uit andere reviews dat jullie er geen reet mee doen, maar ik ben het kwijt.

Kees Linnenbank

Slechte bungalow

31 May 2023
5,4
Waardeloos park niet meer voor herhaling vatbaar. Ik vis graag heb gevraagd bij de boeking of je kon vissen ???? op het park en dat kon zeiden ze nou het water daar stond maar 30 centimeter water pffffffff. En dan de bungalow die had niet veel onderhoud gehad .ik heb nog nooit zo slechte bungalow gezien er markeerde van alles aan schuifdeur kon niet op slot alles was kapot te veel om te schrijven ba ba. En dan heb je daar 600 € voor betaald voor 3 dagen nooit meer daar naar toe euro park de Rijp.

Patrick

Nooit meer Europarcs!!!

04 May 2023
2,1
April 2023 in europarcs de Rijp geweest. Het was mei vakantie.
Het zwembad was gesloten, de snackbar en restaurant was gesloten.
Terwijl je wel betaald voor deze faciliteiten.

De klantenservice doet NIETS en behandeld de klant onbeschoft!!!

NOOIT MEER EUROPARCS!!!!

Adri

Europarcs komt afspraken niet na. Vuurwerkvrij bestaat niet en ontbrekende horec

03 January 2023
3,6
Vuurwerkvrij beloofd. Volop vuurwerk. Handhaving zou op het park (Resort de Rijp) zijn, nergens te bekennen, gasten konden ongestoord ruim anderhalf uur achter elkaar stoken.
Restaurant, snackbar en supermarkt hele periode gesloten. Bij receptie geklaagd, levert niets op. Klacht ingediend bij hoofdkantoor. Tja het gedrag van gasten hebben we niet in de hand. Geen reactie op ontbreken van handhaving. En ontbreken horeca en supermarkt, dat lag aan de pachter niet aan Europarcs. Kortom zoek het maar uit.

Yvonne

Zeer slechte accomodaties

02 January 2023
4,1
Het huisje was zeer slecht!
Vies, slecht onderhouden, lekkage.
Waslijst aan mankementen.
Had niet in de verhuur mogen zitten.
Klacht niet serieus afgehandeld.
Verder geen gebruik gemaakt van park. Dus daar geen beoordeling over.

Unknown

Goede locatie, rest kan veel beter

02 September 2022
5,7
Bij aankomst was het huisje om 15 uur nog niet klaar, er kon niet gemeld worden hoe laat het dan wel klaar zou zijn, omdat de schoonmaak nog niet klaar was
Rond 16 uur mochten we naar het huisje.
De ligging van het huisje was super.
Maar het onkruid stond hoog, ramen waren vies en de hele buitenkant was niet schoon, buitenlamp was ook kapot.
Bij binnenkomst lag het welkomstpakket en het beddengoed in de hal op de grond gegooid.
Ook was het huisje niet schoon, zelfs lege verpakkingen van de vorige bewoners lagen onder de kussens.
Schimmel in de badkamer en doodgeslagen muggen tegen de wanden en het plafond.
Nadat we dit gemeld hadden zijn ze nogmaals het huisje komen schoonmaken.

Jammer dat er voor oudere kinderen niets te doen is. Op andere parken is er voor 11 plus ook in de avonden van alles te doen.
Zelfs in laatste week van de vakantie werd de stormbaan in de speeltuin afgebroken, jammer voor de kinderen die er nog wel waren.

Bediening op het terras was goed.
Service in de snackbar was bagger.
Duurde heel lang voordat je je bestelling had. En bij het huisje bleek de bestelling koud en niet compleet. En het was ook duur.

Zwembad is klein voor de grote van dit park, maar wel fijn om er te zwemmen.

Zou fijn zijn als er s avonds verlichting brand op het park als je na half 10 nog een ronde wil lopen.

Goede uitvalsbasis om leuke dingen te bezoeken in de omgeving.

Vriendelijk personeel bij de receptie



Feenstra

Mooi park, prachtige ligging.

19 August 2022
8,9
Na het lezen van de revieuws waren we een beetje huiverig voor wat we aan zouden treffen. Bij aankomst zagen we een mooi overzichtelijk park, van alle gemakken voorzien. Het huis was mooi en lag heerlijk vrij aan het water. Er waren wat dingen die we aan de receptie moesten melden mbt schoonmaak en zaken die gemaakt moesten worden. medewerkers waren uiterst vriendelijk en behulpzaam. Binnen korte tijd was het opgelost. Ondanks het hoogseizoen/volledige bezetting van de huisjes was het aangenaam rustig op het park, fijne sfeer. Buitenzwembad, kidsclub, springkussen, restaurant, snackbar, live muziek…er is van alles te doen. Ook in omgeving: Haarlem, Alkmaar, Amsterdam, Zaanse schans, bootje huren, fietsen, strand, kaasmarkt, Volendam..te veel om op te noemen. Omgeving is heerlijk groen. Tips: eigen sup/rubberbootje meenemen, huur een fiets bij Foets! (Wordt gebracht) Wat ons betreft een geslaagde vakantie, we komen zeker nog eens terug.

Jeroen

GELDWOLVEN, ONWETEND PERSONEEL EN ASOCIAAL GEDRAG

06 August 2022
2,0
Er is al veel geschreven hier. Ik lees veelal dat de woningen naar riolering stinken en dat het er vies is. Wij wilden een huisje kopen, dus niet huren. ik deed de deur open van de woning en gelijk een indringende riool lucht. Als je het huisje graag wil hebben minimaliseer je dat in je hoofd. Zal wel tijdelijk zijn..... Vooral bij de keuken kleverige gedeeltes op de achtermuur terwijl er al schoongemaakt was.

Vervolgens de vraag wat het rendement was. Want daar gaat het tenslotte om, Dat wisten ze niet, en na 2 weken wisten ze het nog niet. Ik moest langskomen bij de parkbeheerder. Dat leek eerder iemand die na de kleuterschool de schooltijd had verlaten. . Uiteindelijk kreeg ik dan een schatting.na veel gezeur van mijn kant. Uiteindelijk dit niet gedaan en achteraf gezien daar blij om als ik lees hoeveel woningen er stinken naar riool. Dat was dus niet een incident.

Als je klachten hebt, wordt je door een zekere Frank geholpen. Die gozer is er niet om je te helpen. Hij probeert je met zn sluwe praatjes weer voor Europarcs te winnen. Ik heb diverse emails naar hem geschreven en deze gozer denkt alleen maar aan geld. Een echte geldwolf. Klanten interesseren hem alleen als ie geld kan vangen. Net als vele van de medewerkers. En je kan dat hier ook concluderen. Mensen hebben een vieze, naar rioollucht ruikend huisje en het enige wat ze krijgen is een eetbon ofzo.

Verder ligt het misschien aan mij maar het opkopen van andere parken, zoals Europarcs doet is nog tot daar aan toe, maar ze dwingen dan de mensen die daar soms al 20-30 jaar staan, en niet zo'n grote beurs hebben, om binnen een maand ofzo, te vertrekken. Misschien wettelijk (nog) toegestaan maar zeer zeker moraal zeer verwerpelijk. Dat kan Frank allemaal niet schelen. Die mensen zijn alleen maar een last. Hoe sneller ze weg zijn hoe beter. Deze gozer vertoont echt asociaal gedrag. Maar misschien past ie wel bij Europarcs, want zo zijn vele medewerkers ook.....
Goed gedaan Frank, ga zo door..

Teleurgestelde klant

NIET DOEN!!

12 November 2021
2,9
Eerder schreef ik al een uitgebreide recensie met titel NIET DOEN!!

6 weken na vertrek heb ik nog steeds de borg voor de sleutel niet terug. Op de klacht is verder nog steeds niet inhoudelijk gereageerd.

Hoe moeilijk kan het zijn om toegezegde borg terug te geven??


Teleurgestelde klant

NIET DOEN!!

05 November 2021
3,3
Mijn advies: doe het niet. En helemaal niet als je slecht ter been bent.
We hadden speciaal een huisje met badkamer en slaapkamer beneden. De hele hoge opstap bij voor- en achterdeuren was een verrassing. Zwembad was niet toegankelijk met rolstoel, restaurant en winkeltje met veel moeite en de sauna al helemaal niet te bereiken. Het buitenbad ging plots dicht.

Het huisje was best vies en in de laatste week gingen ze bij het huisje naast en voor ons vrolijk de buitenboel lopen schuren. We zaten daar om de bouwoverlast van verbouwing thuis te ontlopen...

Op klachten werd niet gereageerd. Bij noodzakelijke verlenging mocht de kortingsbon niet worden ingewisseld. Dat kon "bij volgende boeking". Op de klachten wilden ze niet ingaan. Uiteindelijk werd er een restitutie beloofd, maar niet uitgekeerd.
Na veel bellen en zeuren is de restitutie binnen. Nu de borg voor de sleutel nog...
De telefoniste roept dan zonder mijn gegevens te bekijken standaardzinnen als 'het komt vandaag want het is vrijdag'. Helaas niet de juiste vrijdag. De betaling was nog niet ingevoerd, zucht...

We zijn uiteindelijk maar eerder naar huis gegaan. Liever thuis kamperen met bouwoverlast dan langer bij europarcs!

Raymond

Niet schoon sterk verouderd

07 August 2021
4,3
Dit is ons derde europarc bezoek maar deze valt echt tegen
Veel lawaai op het park vooral s avonds
Veel verkeer wat zich absoluut niet aan de snelheid houdt terwijl er veel kinderen rond lopen.
De huisjes zijn absoluut niet schoon.
Veel stof op de slaapkamers.
Badkamer wat gewoon vies is.
En erg verouderd.


Harm H

Bedroevende service

28 July 2021
5,6
Wij zijn teleurgesteld over ons verblijf op Europarcs Resort De Rijp:

Bij aankomst was het huisje weliswaar redelijk schoon, maar de schoonmaak(st)ers waren kennelijk al een tijdje vergeten de stofnesten en spinnenwebben in de badkamer, de slaapkamers of onder het bankstel weg te halen
De wc-bril zat los… en kennelijk was dit al een tijdje zo
Het doucheputje zat verstopt agv een ‘halve pruik’
In de grote slaapkamer zat een mooie vaste wandkast in drie delen, met schuifdeuren. Echter het verbaasde ons dat slechts een deel gebruikt kon worden (1 kastdeel werd bezet door de bezemkast + stofzuiger en 1 kastdeel was bezet door de CV installatie)… wie heeft überhaupt verzonnen een cv-installatie in een slaapkamer te monteren??!!
De wanden waren kaal, er hingen geen schilderijen, die hadden er wel gehangen, getuige de gaten die er nog wel zaten. De wanden werden wel versierd door platgeslagen muggen en de restvlekken daarvan waren ook zichtbaar
De vaatwasser was niet in orde. Het vaatwastablet loste niet op, met als gevolg dat de vaat niet goed schoon werd
Je kon echt merken dat er bij de bouw was bezuinigd op de installatie:
De kranen zijn van slechte kwaliteit, de kraan in de keuken zat los en was lastig te draaien
De regendouche produceerde slechts een motregentje
De kraan boven de wastafel in de douche was niet goed geïnstalleerd, normaal handen wassen lukte niet goed
De keuken zou voorzien zijn van een combimagnetron. Laat de combi maar weg, want de ovenfunctie ontbrak

Het was duidelijk dat de bouw snel moest, want:
Er ontbraken voegen in de badkamer
Deuren klemden (niet goed afgehangen)
Schroeven in de deurkozijnen niet netjes weggewerkt
Plinten in de keuken en kamer waren niet gemonteerd, vergeten of stuk
Bij een buitentemperatuur van max. 23 graden op zondag 18 juli, bereikte de thermometer binnen ruim 33 graden!

De ingediende klacht wordt niet inhoudelijk behandeld door EuroParcs. Ze sturen een standaard excuusmail.

Daphne

Nooit meer Europarcs voor ons

17 May 2021
1,1
Vies huisje en niks werkt. Koelkast koelde niet en werd zelfs warm (deur sluit niet goed dus het lampje dat continu brande was loeiheet). Vaatwasser werkte niet. Bij aankomst ontbraken 4 kussens. We moesten hier 2x achteraan want het werd niet geregeld. Ontzettend stoffig. Iedereen was aan het snotteren hierdoor.
3 pannen voor een 10 pers huisje.

Er was geen afstandsbediening. Buiten was een stoel kapot. Op de gordijnen zaten bruine vlekken. Niet genoeg parkeerplaatsen aan het begin van het park.

Toen we weg wilden en vroegen of een auto mocht in rijden om in te laden (we waren met 10 personen) werden we zo asociaal behandeld. We hadden maar een extra pas moeten regelen. Hij hing de telefoon gewoon op. Toen ik aangaf dat ik een klacht zou indienen vertelde hij dat ik maar beter op mijn tellen moest letten.

Nooit meer voor ons!

Rien v Zuilekom

Voor het geld € 1400,- geen waar voor je geld

04 April 2021
5,0
Park op zich ok , maar vorig jaar moeten annuleren ivm corona. Nu 30% duurder. Lekker zo een voucher. Huis niet goed schoongemaakt, gebrekkige stoelen, onvolledig inventaris voor 8 man 3 pannen. En geen koekepan. We hadden een niet roken huis, maar de rooklucht hing in het huis en de brandgaten zaten in de bank en op de tafels.

De vries

Na het lezen van alle revieu ga ik naar geen een park!

30 October 2020
4,1
Wat erg!!!!!k

nico

Wat een ramp vakantie

25 October 2020
2,7
Kom je aan hoor je: "het zwembad is dicht". Geen geld terug. Staat daar een vrouw bij de receptie met een hartje op haar hand. Een grote mond... mij niet meer gezien. Dan het huisje: vies vuil en afgeleefd wat een bende. Maar geld retour, nee hoor

Deel jouw parkervaring

Deel jouw ervaring met Resort De Rijp

Plaats beoordeling

De reviews van Resort De Rijp zijn gemaakt door Parkvakanties bezoekers, gebaseerd op hun ervaringen tijdens het verblijf in dit vakantiepark.

Win een gratis verblijf
in een wellness huisje met jacuzzi of hottub!

Relax jij straks met je vrienden of gezin in
een héérlijk wellness huisje?

Stem nu in de Parkvakanties Awards 2025!

Stem nu & win!
Parkvakanties Awards
Landal De Strabrechtse Vennen Landal De Strabrechtse Vennen