Geen warm welkom
08 March 2022
SLECHT weekje geboekt voor park Eifel, door coronamaatregelen op aanraden van klantendienst omgeboekt naar Park sandur mits extra toeslag van 250euro. In totaal dus 600 euro voor 5 dagen waarvan je pas om 16u in het huisje kon en de laatste dag al om 10u weg moet zijn. 1. huisje vuil: haren van de vorige nog in de douche en bad, overal roestsporen, vuil en stof, dus twee uurtjes kuisen vooraleer je echt in je huisje kan intrekken. 2. naar "Aqua Mundo", laat je niet vangen dit zwembad is niet meer dan een gemeentelijk zwembad. Eerst moet je door de werkzaamheden die niet aangekondigd waren op website of aan de telefoon, over buizen stappen, door geklop en geboor. aankomen aan de deur van het zwembad, in grote letters de melding dat het water iets kouder dan normaal kan zijn. Met drie kids het zwembad in, dochtertje van 3 na een kwartier het zwembad uit aangezien ze al paarse lippen had. Opwarmen in de sauna of jaccuzi kon ook niet, weeral een papier met DEFECT op. Als je gaat vragen op maandag wanneer dit opgelost zal zijn zeggen ze dat het in orde is maar dat het even terug moet opwarmen. Heeft de hele week zo geweest. Allerlei zaken zoals paardenmolen en dergelijke waren ook defect door de werkzaamheden en de doorgeknipte stopcontacten.. Ijsjes eten zat er ook al niet in, ah nee er was nooit een medewerker aanwezig en als je iemand aansprak hadden ze daar net geen tijd voor. Klachtenmailtje naar centerparcs, zij bieden hun excuses aan en bieden een korting van 80 euro op het volgende verblijf. IK DACHT HET NIET!!! op aanraden van hun medewerker dit park genomen met nog een toeslag van 250 en nu zou ik opnieuw moeten boeken voor ik een deel van het geld terug krijg. Hier worden verdere stappen ondernomen als ik niet meer terugkrijg aangeboden!! PARC SANDUR NIET DOEN!!! En ik denk als ik dit hier allemaal lees zovele andere parken ook niet!!!